طوفان‌ الاقصی به مسئله جهانی تبدیل شده است
کد خبر: 4208800
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
نماینده ولی فقیه در سمنان:

طوفان‌ الاقصی به مسئله جهانی تبدیل شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با بیان اینکه طوفان الاقصی از مرزها گذشته و به مسئله جهانی تبدیل شده است، گفت: طوفان الاقصی خباثت غرب به سرکردگی آمریکا در حمایت از رژیم منحوس صهیونیستی را آشکار کرد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از ستاد نماز جمعه استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان، ظهر امروز، 17 فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شده است، اظهار کرد: طوفان‌ الاقصی که توسط جبهه مقاومت ایجاد شد امروز از مرزها گذشته و به مسئله جهانی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: همین طوفان الاقصی خباثت غرب به سرکردگی آمریکا در حمایت از این رژیم منحوس را آشکار کرد که در این راستا طوفان‌ الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم شکسته و موجب شکاف آنها با آمریکا شده است.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه طوفان‌ الاقصی نسخه اسرائیل را در هم پیچید، چراکه امروز جهان با جنایات این رژیم منحوس کودک‌کش آشنا شده است، یادآور شد: امروز آزادیخواهان جهان در حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت برخاستند و بر این اساس طوفان‌ الاقصی عادی‌سازی روابط برخی کشورها با اسرائیل را کنار گذاشت و ماهیت آن‌ها را هویدا کرد.

به گفته مطیعی حمله به سفارت و کنسولگری در واقع تجاوز به خاک آن کشور است که در این راستا به شهادت رساندن نیروها پایان کار نیست و ایران تسلیم نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha