افزایش 2 برابری کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در بجنورد
کد خبر: 4209134
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

افزایش 2 برابری کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در بجنورد

مدیرعامل ستاد دیه خراسان‌شمالی گفت: با توجه به برپایی جشن گلریزان طی شب‌ گذشته در مرکز استان میزان کمک‌های خیرین و نیکوکاران با افزایش دو برابری همراه بود.

افزایش دو برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در خراسان‌شمالیمحمد اسماعیل حاتمی، مدیرعامل ستاد دیه خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: نیکوکاران بجنوردی ۵۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در جشن‌های گلریزان امسال کمک کردند که این میزان نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته، زیرا مردم طی سال گذشته 22 میلیارد ریال کمک کرده بودند.

وی با بیان اینکه جشن‌های گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان در سطح 9 شهرستان برگزار شد، گفت: هم اکنون 130 زندانی جرائم غیرعمد با حدود ۸۰ میلیارد تومان بدهی در زندان‌های خراسان‌شمالی محبوس هستند.

حاتمی سال گذشته 45 میلیارد ریال در جشن‌های گلریزان استان به کمک خیران جمع‌آوری شد و 70 میلیارد ریال هم ستاد دیه کشور کمک کرد که در مجموع ۲۴۰ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی یک هزار و 230 میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌شمالی تصریح کرد: زندانیان جرایم غیرعمد به علت ناتوانی در پرداخت دیه‌های غیرعمد، حوادث کارگاهی، محکومیت مالی غیر کلاهبرداری و دعاوی خانوادگی در زندان‌های خراسان شمالی تحمل حبس می کنند.

حاتمی گفت: همه زندانیان چشم به راه کمک خیران هستند، در این راستا افراد نیکوکار می‌توانند از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۳۰۸۲۵۲ نزد بانک ملی و شماره کارت تجارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۲۶۱۸۵ به نام ستاد دیه خراسان‌شمالی کمک‌های خود را به منظور آزادسازی زندانیان واریز کنند.

انتهای پیام
captcha