تاریخ اجازه فراموش‌شدن جنایات اسرائیل را نمی‌دهد
کد خبر: 4209158
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
فرمانده سپاه سردشت:

تاریخ اجازه فراموش‌شدن جنایات اسرائیل را نمی‌دهد

سرهنگ پاسدار صمدمحمدعلیزاده گفت: تاریخ هرگز اجازه نمی‌دهد که جنایات رژیم صهیونیستی به بوته فراموشی سپرده شود.

سرهنگ پاسدار صمدمحمدعلیزاده فرمانده سپاه سردشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار صمدمحمدعلیزاده، فرمانده سپاه سردشت امروز، 19 فروردین در نشست بصیرتی با جوانان، گفت: تاریخ همه جنایات و ددمنشی‌های استعمار و در رأس آن رژیم صهیونیستی  و جنایات اسرائیل را یک به یک ثبت و ضبط می‌کند.

فرمانده سپاه سردشت ادامه داد: ستم‌هایی که رژیم صهیونیستی در حق ملت مظلوم فلسطین روا داشته است هرگز فراموش نخواهد شد و آیندگان در جریان جزء به جزء اتفاقات و مقاومت فلسطین قرار خواهند گرفت، که در این میان نقش رسانه و رسانه‌نگاران بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: در این روز امت مسلمان پرچم ظلم‌ستیزی را فارغ از هر سلیقه و دیدگاه سیاسی که دارد در دست گرفته به‌طوری که این روز متعلق به جهان اسلام است.

علیزاده ضمن ابراز خشنودی اضافه کرد: امروز توانمندی موشکی ما به حدی رسیده است که تمام پدافندهای دشمنان را دور می‌زند و نقطه‌زن به هدف می‌خورد، که این دستاورد مهم و ارزشمند حاصل تلاش، جان‌فشانی و ایثار دانشمندان این مرز و بوم است.

فرمانده سپاه سردشت گفت: شهدای کشور ما از بزرگترین و تأثیرگذارترین چهره‌های نظامی هستند و اکنون نام و یاد آنان به معنای واقعی کلمه پرآوازه بوده و جزو قهرمانان ملی میهن اسلامی به شمار می‌روند که باید تلاش کنیم راه‌شان را ادامه دهیم.

انتهای پیام
captcha