برگزاری طرح «من قرآن را دوست دارم» در کرمانشاه
کد خبر: 4209528
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶

برگزاری طرح «من قرآن را دوست دارم» در کرمانشاه

از خادمیاران رضوی در کرمانشاه با اشاره به برگزاری طرح آموزشی «من قرآن را دوست دارم» در استان، گفت: با هدف گسترش فرهنگ تلاوت قرآن و آموزش روخوانی قرآن کریم و صحیح‌خوانی نماز و تدبر در قرآن به مخاطبان هشت سال به بالا طرح «من قرآن را دوست داریم» در کرمانشاه برگزار می‌شود.

سیدمحمدرضا موسوی‌پور از خادمیاران رضوی کرمانشاه

سیدمحمدرضا موسوی‌پور، از خادمیاران رضوی در منطقه ۵ شهرستان کرمانشاه با حضور در غرفه ایکنا در چهاردهمین نمایشگاه قرآن استان با اشاره به فعالیت‌های قرآنی خادمیاران رضوی در مناطق هشت‌گانه شهر کرمانشاه، اظهار کرد: از فعالیت‌های شاخص انجام شده قرآنی برگزاری طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» در کرمانشاه است که با هدف گسترش فرهنگ تلاوت قرآن و آموزش روخوانی قرآن کریم و صحیح‌خوانی نماز و تدبر در قرآن به مخاطبان هشت سال به بالا است.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ شهرک براساس تقسیم‌بندی مناطق در شهر کرمانشاه را مجموعه ما در منطقه ۵ آستان قدس پوشش می‌دهیم، افزود: روز‌های دوشنبه و چهارشنبه در این منطقه به اجرای برنامه‌های قرآنی اختصاص دارد که در قالب این طرح ۲۵ قرآن‌آموز را پوشش می‌دهیم.

موسوی‌پور تصریح کرد: عزیزانی هستند که به تلاوت قرآن علاقه‌اند، اما به دلایلی شاید صحیح‌خوانی و روخوانی قرآن را تا امروز کامل فرا نگرفته باشند و دوست دارند کلام خدا را به شیوه ساده و روان تلاوت کنند که با اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» تا حدودی این زمینه برای قرآن دوستان فراهم شده تا بتوانند مهارت‌های تلاوت و روان‌خوانی را فرا بگیرند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ثبت‌نام مرحله چهارم طرح با محوریت حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم آغاز شده است، گفت: علاقه‌مندانی که تمایل دارند تا در دوره‌های مجازی این طرح شرکت کنند می‌توانند به آدرس Quranlove.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha