600 پروژه عمرانی در روستاهای البرز اجرا شد
کد خبر: 4210104
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
در دو سال گذشته

600 پروژه عمرانی در روستاهای البرز اجرا شد

معاون توسعه و عمران روستایی اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز گفت: بیش از ۶۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال گذشته در زمینه آسفالت، ساخت دیوار حائل رودخانه و سایر نیازها در ۲۱۱ روستای استان البرز اجرا شده است.

پروژه عمرانی

امین کتابی‌نژادیان، معاون توسعه و عمران روستایی اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: ساکنان ۵۸ روستای تابعه این استان سال گذشته با صرف اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال از مزایای طرح هادی برخوردار شدند.

وی افزود: در اجرای این طرح، عملیات آسفالت، سنگ‌فرش و جدول‌گذاری در معابر این روستاها انجام شد ضمن آنکه امسال نیز بازنگری طرح هادی در ۳۲ روستای استان در دست اقدام است.

این مسئول بیان کرد: بیش از ۶۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال گذشته در زمینه آسفالت، ساخت دیوار حائل رودخانه و سایر نیازها در ۲۱۱ روستای استان البرز اجرا شده است.

معاون توسعه و عمران روستایی اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز گفت: این استان دارای ۲۶۲ روستای بالای ۲۰ است که ۲۵۰ روستای آنها قابلیت اجرای طرح هادی را دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون در مجموع طرح هادی در ۲۴۷ روستای تابعه استان البرز اجرا شده است، افزود: از بدو تشکیل استان البرز (سال ۸۹) تاکنون حدود ۵۲۹ هکتار زمین برای ساخت مسکن روستائیان در۴۶ روستای استان تملک و به یک هزارو ۲۴۳ خانوار زمین واگذارشده است.

کتابی‌نژادیان اظهار کرد: اکنون تسهیلات لازم با بهره پنج درصد برای ساخت و مقاوم‌سازی منازل در اختیار روستائیان استان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha