عملیات موشکی سپاه مستضعفان را شاد کرد
کد خبر: 4210638
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹

عملیات موشکی سپاه مستضعفان را شاد کرد

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده گفت: عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجی از شادی، غرور  و خودباوری را در بین مستضعفان جهان خلق کرده، که در نوع خود دستاوردی بزرگ است.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب امروز 27 فروردین در جشن دانشگاهیان میاندوآب به مناسبت عملیات ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاهی این شهرستان برگزار شد، گفت: عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با عنوان «وعده صادق» به معنای واقعی کلمه نه‌تنها منطقه بلکه جهان را تحت تاثیر قرار داد.

وی ادامه داد: حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی موجی از شادی، غرور و خودباوری را به ارمغان آورد که در نوع خود دستاورد بی‌نظیری محسوب می‌‌شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اقدامات اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم منحوس صهیونیستی و اذناب آن، پیام‌های مهم و مختلفی را در برداشت، اضافه کرد: این عملیات باشکوه و قدرتمندانه برای نه‌تنها ملت بزرگ ایران اسلامی بلکه سراسر جهان این موضوع را اثبات کرد که وقتی امام مسلمین وعده‌ای می‌دهد، آن وعده صادق است و محقق می‌شود،

وی با بیان اینکه انتقام از رژیم غاصب و کودک‌کش صهونیستی موجی از شادمانی و غرور در دل مسلمانان جهان به ویژه مقاومت فلسطین ایجاد کرده است، ادامه داد: این عملیات پیروزمندانه توانست کمی از درد و رنج ملت فلسطین به ویژه مردم غزه بکاهد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده اضافه کرد: از لحظه آغاز این عملیات بارها مسئولان بلندپایه نظامی ایران اعلام کرده‌اند چنانچه آمریکا و اسرائیل بخواهند اقدام تلافی‌جویانه‌ای داشته باشند پاسخ ملت ما کوبنده‌تر و توفنده‌تر خواهد بود.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه در حملات موشکی سپاه، پاسخ محکمی به تروریست‌ها داده شد، اضافه کرد: نشان دادیم ابهتی که این رژیم با کشتار زنان، کودکان و غیرنظامیان طی این ۶ ماه ایجاد کرده بود، پوشالی و دروغین است.

انتهای پیام
captcha