حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان از حملات نظامی سپاه
کد خبر: 4210697
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان از حملات نظامی سپاه

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در بیانیه‌ای حمایت خود را از سپاه و نیروی انتظامی در مبارزه با دشمنان نظامی، فرهنگی و سیاسی اعلام کردند.

بیانیهبه گزارش ایکنا از لرستان، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در بیانیه‌ای حمایت خود را از سپاه و نیروی انتظامی در مبارزه با دشمنان نظامی، فرهنگی و سیاسی اعلام کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ.»(محمد/۷)

اى کسانى که ایمان آورده‌اید، اگر خدا را یارى کنید و براى خشنودى او با کافران بجنگید و از دینش حمایت کنید، او نیز با فراهم آوردن اسباب پیروزى، شما را یارى مى‌کند و گام‌هایتان را در میدان نبرد استوار می‌سازد.

وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُيُوبِهِنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّالِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ ....» ( نور/31)

و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را [از هر نامحرمی] فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعاً از آن پیداست و باید روسری خود را بر گردن خویش [فرو] اندازند و زیورهایشان را جز برای ...(محارمشان) آشکار نکنند.

دشمنان‌ ظالم و مستکبر ما برای مقابله‌ با اسلام و مسلمین، با بی‌رحمی تمام از هر وسیله و ابزاری استفاده‌ می‌کنند، لذا از طرفی با ترور و کشتارهای دسته‌جمعی از قبیل فاجعه‌ کرمان و شيراز و حوادث شرق کشور و سیستان و بلوچستان و نسل‌کشی در غزه و موشک‌باران مناطق مسکونی در لبنان و يمن و سوریه و اخیراً هم حمله‌ به کنسولگری ايران در سوريه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی برای شکست ما اقدام می‌کنند و از طرفی دیگر، به موازات همان امواج ترور و کشتارهای بی‌رحمانه و با استفاده از سلاح رسانه‌ای خود، نبرد فرهنگی و تبلیغاتی سنگینی را برای به انحراف کشاندن افکار عمومی و آسیب‌رسانی به نهاد خانواده و اعتقادات‌ مردم آغاز کرده‌اند. 

دشمنان گرچه‌ در بعد نظامی نتوانستند و نمی‌توانند به کشور اسلامی ما آسیب جدی برسانند، اما متأسفانه به علت عملکرد غلط برخی از مسئولان و بی‌اطلاعی بعضی از مردم از نقشه‌‌های شوم دشمنانشان، آن‌ها توانسته‌اند تا درون خانواده‌‌های ما نفوذ کرده و حتی خيابان‌های ما را هم به تسخیر خود درآورند، لذا گسترش‌ بی‌حجابی و بدحجابی گوشه‌ای از این نبرد سخت و پیشروی دشمنان در درون مملکت ما است.

اما به یاری خداوند، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی ما نبردهای متوازن و مناسبی را در هر دو جبهه‌ شروع کرده‌اند: یکی عمليات موفق و دقیق و هوشمندانه سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی در حمله‌ به مراکز حساس نظامی و امنیتی رژيم اشغالگر قدس و گرفتن انتقام خون به ناحق ریخته شهدای ما است و دیگری طرح نور نیروی انتظامی برای مقابله‌ با توطئه استعماری کشف حجاب می‌باشد.

ولی ما مردم هم وظیفه داریم تا در هر دو جبهه‌ نظامی و فرهنگی به یاری دین خدا بشتابیم و نگذاريم دشمنان قسم خورده ما بيشتر از اين به پيشروی خود ادامه‌ بدهند. 

بنابراین ما اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان ضمن حمايت و تقدير و تشکر فراوان از عمليات غرورآفرين سپاه‌ اسلام در مقابله با صهيونيسم جهانی و نیز طرح نور نیروی انتظامی در مقابله با توطئه استعماری کشف حجاب، مراتب‌ آمادگی خود را برای حضور در هر دو جبهه‌ نظامی و فرهنگی اعلام می‌داریم.»

انتهای پیام
captcha