تخریب قبور ائمه بقیع راهبرد شیطانی برای نابودی تمدن معنویت است
کد خبر: 4210954
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

تخریب قبور ائمه بقیع راهبرد شیطانی برای نابودی تمدن معنویت است

امام جمعه سلطانیه گفت: تخریب قبور ائمه بقیع یک اقدام ضد قرآنی، ضد دینی و راهبرد شیطانی برای نابودی تمدن معنویت، توحید و اسلام ناب است.

تخریب قبور ائمه بقیع

حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب، امام جمعه سلطانیه در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع، اظهار کرد: این روز، روز مصیبت برای جهان اسلام است و داغی است که با گذشت یک قرن هنوز تسلی پیدا نکرده است.

وی تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیون نماد کج‌فهمی از دین اسلام است، موضوعی که همواره دین اسلام را تهدید می‌کند، افزود: یکی از دلائل این اقدام غمبار این است که وهابیت ساخت حرم و زیارت قبور ائمه و توسل به آنها را شرک می‌دانند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه این بینش در حالی است که خداوند در آیه شریفه قرآن می‌فرماید: وسیله‌ای برای تقرب به خداوند بیاورید و این وسیله همان امام است، گفت: ساخت حرم یا زیارت حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام مستند به آیات و روایات است.

او با توضیح اینکه تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع یک اقدام ضد قرآنی، ضد دینی و راهبرد شیطانی برای نابودی تمدن معنویت، توحید و اسلام ناب است، تصریح کرد: این موضوع سیاست چندین سال است که رژیم صهیونیستی که از نسل نامشروع آنهاست، در تخریب مسجد‌الاقصی و بیت‌المقدس انجام می‌دهد.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به روایتی از پیامبر خدا (ص) مبنی بر اینکه زیارت کنندگان قبور ائمه معصومین به شفاعت پیامبر نائل می‌شوند و سرزنش کنندگان زائرین حرم‌های ائمه معصومین (ع) بدترین امت هستند، اضافه کرد: هر کسی به بازسازی عتبات عالیات کمک کند مانند آن است که حضرت سلیمان (ع) را در ساخت بیت‌المقدس کمک کرده است.

انتهای پیام
captcha