آزمون پویش حفظ قرآن در گرگان برگزار شد
کد خبر: 4211136
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
با محوریت سوره نبا

آزمون پویش حفظ قرآن در گرگان برگزار شد

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان از برگزاری آزمون پویش حفظ ماهانه قرآن کریم ویژه کارکنان این اداره‌کل با محوریت حفظ سوره نبأ خبر داد.

آزمون پویش حفظ قرآن، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستانحسن دیلم، مدیر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از آزمون پویش حفظ قرآن کریم در گرگان خبر داد و گفت: پویش ماهانه حفظ قرآن کریم توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدارک دیده شده است.

مدیر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به استقبال کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اشاره و اظهار کرد: پویش حفظ قرآن از بهمن ماه در استان گلستان شروع شده و هم‌اکنون در حال برگزاری است.

دیلم با تأکید بر اینکه این پویش با هدف اعتلای فرهنگ حفظ قرآن کریم و در راستای منویات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: سوره‌های انتخابی از طرف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور تعیین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سوره نبأ سومین سوره بوده که همکاران موفق به حفظ آن شدند، افزود: پیش از این به سوره‌های فجر و جمعه پرداخته شده بود و برای مرحله بعد سوره صف در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از موفقیت ۷ نفر از کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این مرحله از پویش حفظ ماهانه قرآن کریم خبر داد و گفت: نفرات برتر کارت هدیه یک میلیون تومانی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha