انتظار رهبری و مردم، تفکر و عمل انقلابی مسئولان است
کد خبر: 4211150
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی:

انتظار رهبری و مردم، تفکر و عمل انقلابی مسئولان است

رئیس جمهور در نشست شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: انتظار رهبر انقلاب و مردم، انقلابی زیستن و انقلابی اندیشیدن و عمل کردن مسئولان است.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور امروز، 30 فروردین‌ماه در نشست شورای اداری استان در سالن شهید سلیمانی دانشگاه سمنان با بیان اینکه مدیر باید در آشکار و پنهان کاملاً مسئولانه رفتار کند، اظهار کرد: کسی که در یک حوزه قبول مسئولیت کرد باید تلاش کند که آن مسئولیت را تمام و کمال به انجام برساند.

وی افزود: با یک نگاه دقیق در سال ۱۴۰۳ باید بررسی کنیم که همانجایی که باید قرار داشته باشیم هستیم یا می‌توانیم جلوتر حرکت کنیم و پیش‌تر از جای کنونی‌مان باشیم که بر این اساس در حوزه دانش و فناوری می‌توانیم دانش‌بنیان‌تر حرکت کنیم.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه در حوزه اجرای عدالت در جامعه یا یافتن استقلال به ویژه استقلال اقتصادی هم باید همین نگاه را داشته باشیم یادآور شد: انتظار رهبر انقلاب، مردم و انقلاب، انقلابی زیستن و انقلابی اندیشیدن و عمل کردن است.

وی ادامه داد: عناوینی که به مدیران می‌دهند نباید ما را دچار اشتباه کند که در این راستا برخی از عناوینی که به من می‌دهند برازنده اساتید و دانشمندان است، در حالی که من یک طلبه هستم. باید ببینیم مردم از ما چقدر رضایت دارند؟ امروز انتظار مردم از این دوره از کار و مدیریت این است که طرحی نو دراندازیم و کاری متفاوت ارائه دهیم. ظرفیت هم در کشور بسیار بالاست.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف فرمایشاتی داشتند که مخاطب این اظهارات ما هستیم، افزود: صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری در استان سمنان و دانشگاه‌های متعدد وجود دارد.

حجت‌الاسلام رئیسی متذکر شد: ۱۰۰ هزار عضو هیئت علمی در کشور داریم که ظرفیت بسیار بالایی برای انجام کارهای پژوهشی و علمی هستند که بر این اساس امروز از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان بهره‌مند هستیم. استان سمنان هم از این ظرفیت برخوردار است.

انتهای پیام
captcha