اجرای ۹۹۷ ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی در مراکز یاورشهر
کد خبر: 4211437
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰

اجرای ۹۹۷ ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی در مراکز یاورشهر

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای ۹۹۷ ویژه‌برنامه فرهنگی و مذهبی با محوریت معنویت‌افزایی در مراکز یاورشهر و مددسراها در طول سال گذشته خبر داد.

مددسراهای تهرانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی‌صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: درمان معتادان متجاهر در مراکز یاورشهر به شکل تخصصی‌تر در این دوره مدیریت شهری به اجرا در آمده است؛ به طوریکه با یک کار کارشناسی ۹ گام آموزشی، تربیتی و درمانی برای گذراندن دوره درمان معتادان متجاهر در ۱۰ مرکز یاورشهر در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: موضوعات معنویت‌افزایی و خودباوری از جمله مراحل درمان معتادان متجاهر در مراکز یاورشهر است تا این افراد پس از گذراندن دوره درمان به جامعه و خانواده بازگردند که در این راستا با تلاش همکارانم در اداره امور مراکز و مراکز یاورشهر در سال گذشته ۹۹۷ ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی به اجرا درآمده است. 

احمدی‌صدر ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه مددجوهای مراکز یاورشهر در سال جاری به شکل ویژه دنبال خواهد شد؛ به طوریکه در مرکز یاورشهر یک و دو به تازگی نمازخانه و سالن ورزشی راه‌اندازی شده است. 

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران عنوان کرد: ۶۱۶ ویژه برنامه در مراکز یاورشهر و ۳۸۱ ویژه‌برنامه فرهنگی و مذهبی نیز در ۲۰ مددسرای شهر تهران با همکاری اداره امور مراکز این سازمان، مؤسسات خیریه، خیران و شهروندان به اجرا درآمده است.

انتهای پیام
captcha