128 هزار درخواست مردم سمنان در سفر رئیس جمهور ثبت شد
کد خبر: 4212013
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

128 هزار درخواست مردم سمنان در سفر رئیس جمهور ثبت شد

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: حدود ۱۲۸ هزار درخواست مردمی از طریق چهار راه ارتباطی در سفر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی و هیئت دولت به این استان ثبت شد.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمدامین جاویدپور، سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان، امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه در سخنانی گفت: سامانه تلفنی ۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامه‌نگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رئیس‌جمهور و هیئت دولت در سفر به استان سمنان بود.

وی افزود: بیشترین ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.

جاویدپور با اشاره به اینکه سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواست‌ها در سفر دولت سیزدهم بود، اظهار کرد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاه‌های اجرایی در سفر حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و هیئت دولت به استان سمنان برپا بود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان یادآور شد: ستادهای جمع‌آوری نامه‌های مردمی نیز برای دریافت مطالبه‌های شهروندان در مسیر استقبال و دیدار مردمی رئیس‌جمهور فعال بود و در زمان حاضر نامه‌ها در دست پردازش و ارجاع به دستگاه‌های مرتبط با درخواست است.

انتهای پیام
captcha