یادواره هشت شهید دانشجومعلم پردیس آیت‌الله کمالوند برگزار شد
کد خبر: 4212711
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

یادواره هشت شهید دانشجومعلم پردیس آیت‌الله کمالوند برگزار شد

نخستین یادواره هشت شهید دانشجومعلم پردیس آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد نهم اردیبهشت ماه با حضور خانواده معظم شهدا در خرم‌آباد برگزار شد.

یادواره هشت شهید دانشجومعلم پردیس آیت‌الله کمالوندبه گزارش ایکنا از لرستان، در آستانه فرا رسیدن هفته معلم و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای دانش‌آموز، دانشجو و فرهنگی لرستان، نخستین یادواره هشت شهید دانشجومعلم پردیس آیت‌الله کمالوند خرم‌‎آباد امروز، نهم اردیبهشت ماه با حضور خانواده معظم شهدا در سالن آمفی‌تئاتر پردیس آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد برگزار شد.

این یادواره شهدا با روایت‌گری محمد احمدیان، سخنرانی نعمت‌اله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و با مداحی علی حاجی برگزار و در بخشی از این مراسم کلیپی از بیانات مقام معظم رهبری درباره شهدای لرستان و شجاعت و دلاورمردی قوم لر که در طول تاریخ و در مبارزه با استبداد و استعمار داشته‌اند، پخش شد و در ادامه سرور دایه‌دایه پخش شد.

در یادواره شهدای دانشجومعلم که جمعی از دانش‌آموزان دختر، دانشجومعلمان، اساتید و مدیران دستگاه‌های اجرایی و روحانیون نیز حضور داشتند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده شهدای دانشجومعلم تجلیل شد.

سخنرانی احمد حقی، رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

یادآور می‌شود، هشت شهید دانشجومعلم پردیس آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد به اسامی ابراهیم آقایی‌جودکی، اسماعیل سپهوند، تیمور معظمی‌گودرزی، جهانشاه آزادبخت، محمدبهروز هاشمی، عبدالحسین خیری گاویار و اسفندیار پادروند هستند و قرار است فردا نیز در پردیس آیت‌الله طباطبایی خرم‌آباد یادواره هشت شهید دیگر از شهدای دانشجومعلم استان لرستان برگزار شود. 

انتهای پیام
captcha