آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4205361
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰

آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با حضور مسئولان، اساتید و دانشجویان در ارومیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار تقی نجمی، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار تقی نجمی، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 23 اسفند در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان که با حضور دانشجویان و اساتید و مسئولان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شد، گفت: هر مسئولیتی در جامعه اسلامی باید فرصتی برای خدمت به ملت قلمداد شود.

وی تقوا و تعهد و مسئولیت‌پذیری را ویژگی‌های بارز مدیران در جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: کسانی که در یک حکومت مبتنی بر مردم سالاری با شاخصه دینی به پست و مقام و جایگاهی دست پیدا می‌کنند باید خود را نه‌‌تنها در مقابل مردم بلکه در مقابل خداوند متعال پاسخگو تلقی کنند و در انجام وظایف محوله کوشا باشند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه مطابق با دیدگاه اسلامی هر فردی که منصبی را می‌‏گیرد باید خود را در پیشگاه خدا مسئول بداند و پاسخگو باشد، ادامه داد: مسئولیت و موقعیت به عنوان یک امانت در اختیار افراد قرار می‌گیرد که نسبت به آن سوال و جواب خواهد شد.

نجمی در بخش دیگری از سخنان خود به برپایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر اشاره کرد و ضمن قدردانی از آحاد مردم برای حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای، گفت: این حضور باشکوه پیام‌های مختلفی را برای سراسر جهان در برداشت.

وی لازمه ساختن کشوری آباد و سربلند را هم‌افزایی و همکاری بین همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دولت، مجلس، مردم، نیروهای مسلح و ... باید دست در دست یکدیگر دهند تا مشکلات را برطرف کرده و کشور را بیش از گذشته در مسیر رشد و توسعه قرار دهند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در آستانه سال جدید قرار گرفته‌ایم برای در پیش بودن سال سرشار از رشد، شکوفایی، آرامش و پیشرفت ابراز امیدواری کرد و گفت: همه باید با تمام ظرفیت خود پای کار بیایند تا منویات امامین انقلاب جامه عمل بپوشد.

در این آیین از زحمات حجت منتظر خراسان قدردانی به عمل آمده و رضا نصیرزاده به عنوان مسئول بسیج دانشجویی استان منصوب شد.

انتهای پیام
captcha