نرمش قهرمانانه به معنای پایبندی به اصول انقلاب اسلامی است
کد خبر: 2012
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷
فرماندار همدان:

نرمش قهرمانانه به معنای پایبندی به اصول انقلاب اسلامی است

گروه سیاسی: نرمش قهرمانانه رعایت اصول و خطوط قرمز انقلاب اسلامی است و پایبندی و عدول نکردن از آنها زیرا انقلاب اسلامی براساس آنها استوار شده است.

حسن قهرمانی‌مطلق، فرماندار همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه همدان گفت: نرمش قهرمانانه رعایت اصول و خطوط قرمز انقلاب اسلامی است و پایبندی و عدول نکردن از آنها زیرا انقلاب اسلامی براساس آنها استوار شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نرمش قهرمانانه را با توجه به سیاست‌های روز و سیاست خارجی مطرح کردند، راهبردی را که ایشان ترسیم کردند برای حرکت بهتر انقلاب اسلامی چه در سیاست داخلی و چه در سیاست خارجی است.

قهرمانی مطلق اضافه کرد: با تغییر برخی روش‌ها در نرمش قهرمانانه می‌توانیم به اهداف کلان انقلاب برسیم و در این زمینه به گونه‌ایی رفتار کنیم که ضمن رعایت اقتدار و جایگاه انقلاب و شعارهایی که نظام ما بر پایه آنها بنا شده تعامل سازنده‌ایی را با سایر کشورها داشته باشیم، این امر شدنی نیست مگر با اجرای سیاست‌هایی که مقام عظمای ولایت برای دولتمردان ترسیم نموده‌اند.

وی ادامه داد: نرمش قهرمانه در سیاست‌های داخلی نیز می‌تواند اثرگذار باشد و برای مسئولین کشور دارای درس‌هایی است یعنی اینکه ما بتوانیم راهکارهای بهتری در مواجهه با مشکلات و رعایت موازین اسلامی داشته و کار را به سرانجام مقصود برسانیم.

فرماندار همدان تصریح کرد: با توجه به پویا بودن مسائل سیاسی و سیاست‌های کلی نظام به روز بودن مسائل سیاسی احساس می‌شود، مقام معظم رهبری نیز با هوشیاری این مشکل را مرتفع ساخته‌اند و با توجه به ضرورت‌ها، راهبردها و تکتیک‌های موثری را مطرح می‌کنند که اگر مسئولین به آنها عمل کنند اهداف نظام محقق می‌شود. مسئولین نیز نباید مقتضیات زمان را نادیده بگیرند و از این روش‌ها برای گرفتن بهانه از عوامل داخلی و دشمنان خارجی استفاده کنند

captcha