مستند «خدا و ديگر هيچ» از شبكه مستند صدا و سيما پخش می‌شود
کد خبر: 2442984
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳

مستند «خدا و ديگر هيچ» از شبكه مستند صدا و سيما پخش می‌شود

گروه هنر: كارگردان مستند «خدا و ديگر هيچ» گفت: مستند 26 قسمتی «خدا و ديگر هيچ» با موضوع گروه‌ها و فرقه‌های ضاله به‌زودی از شبكه مستند صدا و سيمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه همدان، اسماعيل حاجی حيدری، كارگردان مستند «خدا و ديگر هيچ» 14 آبان‌ماه در جمع دانشجويان دانشگاه ملاير گفت: مستند 26 قسمتی «خدا و ديگر هيچ» با موضوع گروه‌ها و فرقه‌های سری بزودی از شبكه مستند صدا و سيمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود.
وی افزود: كار ساخت مستند «خدا و ديگر هيچ» در دو شهر اصفهان، تهران و اطراف آن انجام شده است، ساخت آن در سال 84 آغاز و به مدت 6 ماه به طول انجاميد كه مضمون آن نيز شيطان‌گرايی، همجنس‌گرايی و بررسی تأثير موسيقی‌های مخرب و ارتباط آن با اين گروه‌هاست و اين مستند تاكنون اكران عمومی نداشته و تنها برای مسؤولان و دانشگاهيان نمايش داده شده است.
حاجی حيدری با تأكيد بر لفظ شيطان گرايی و نه شيطان پرستی، عنوان كرد: شيطان پرستی به طور عمده به پرستش شيطان تكيه دارد در حاليكه در شيطان گرايی امروزی پرستش شيطان مد نظر نيست و اين خود انسان است كه مورد پرستش واقع می‌شود و شبيه تفكر اومانيسم است.
اين مستندساز خاطرنشان كرد: شيطان‌گرايی را می‌توان به دو قسم در نظر گرفت؛ ابتدا شيطان گرايی كليسايی كه توسط فردی يهودی تبليغ شد و شيطان گرايی موسيقيايی كه يكی از فرقه‌های سری است گروه‌ها و فرقه‌های سری بسياری همچون فراماسونری‌ها و فرقه يهودی كابالا وجود دارد كه افكار آنها متأثر از عقايد و افكار مصريان باستان است.
حاجی حيدری اضافه كرد: اين گروه‌ها نشانه‌هايی به صورت اعداد، حيوانات و اشكال مقدس دارند كه در متن زندگی خود از آنها استفاده می‌كنند به عنوان مثال عدد 666 مهم‌ترين عدد مقدس شيطان پرستان است و از نشانه‌ها می‌توان صليب برعكس، پنتاگرام و ساواستيكا را نام برد.
وی بيان كرد: همجنس گرايی نيز مساله‌ای است كه برخی جوانان به آن گرفتار می‌شوند كه به طور غيرمستقيم با شيطان گرايی موسيقيايی در ارتباط است موسيقی بلك متال به طور عمده به همجنس گرايی متمايل بوده و با مفاهيمی چون ضدزن همراه است و محفل اصلی برای رواج همجنس گرايی به شمار می‌آيد و مهمترين اعداد اين فرقه‌ها عدد 69 به معنای دگر جنس گرايی و عدد پنج نماد همجنس گرايی است.
وی با بيان اينكه در موسيقی رپ بيشتر به زن و ظواهر آن پرداخته می‌شود بنابراين همجنس خواهی در آن بسيار كمرنگ است ادامه داد: فرقه همجنس گرايی نيز نمادها و نشانه‌های مخصوص خود را دارند و از حيوانات مقدس آنها خرگوش و بز است كه نماد شهوت محسوب می‌شوند كه از اين منظر برای شيطان گرايان مقدس‌اند و با اطلاع از آنها می توان اجتناب كرد؛ مانند نماد انداختن گوشواره در يك گوش به ويژه گوش چپ و پوشيدن كلاه برعكس و نماد بين‌المللی هم جنس گرايان پرچم هفت رنگ است.
حاجی حيدری اضافه كرد: گرايش زنان و دختران به موسيقی بلك متال و فرقه شيطان گرايی بسيار كمتر از مردان است چراكه اين فرق افكار ضدزنانه دارند فراماسونری‌ها بر مفاهيمی مانند انسان گرايی و ماده گرايی پابرجا هستند كه افكاری شبيه اومانيسم است، در حاليكه امروزه بيشتر به نمادها و ظواهر اين گروه‌ها توجه می‌شود و اين باعث شده است اصل موضوع مورد غفلت قرار گيرد.
captcha