هدف از توهین‌های سریالی به مقدسات مسلمانان، کاهش گرایش به اسلام است
کد خبر: 2741083
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
حجت‌الاسلام متین:

هدف از توهین‌های سریالی به مقدسات مسلمانان، کاهش گرایش به اسلام است

گروه سیاسی: هدف از توهین‌های سریالی به پیامبر اکرم(ص) عادی نشان دادن این موضوع است تا بتوانند بدین ترتیب از هوداران دینی که اسوه رحمت و مهربانی آن را به انسانیت معرفی کرد، بکاهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان پیش از ظهر امروز، 1 بهمن در تجمع طلاب و روحانیون زنجانی در پی هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) از سوی نشریه فرانسوی «شارلی ابدو»، افزود: این که ادعا کنیم این جریان سناریوی از پیش تعیین شده‌ای است، تحلیل صحیحی نیست، از سوی دیگر نیز اگر بگوییم این اهانت بدون اطلاع دولت فرانسه انجام شده است، نیز به بیراهه رفته‌ایم، اما به نظر می‌رسد که این توهین‌های سریالی، سیاستی است که با آگاهی دولت فرانسه اتفاق افتاده است.
وی متذکر شد: نظریه‌پردازان غربی در حال حاضر نظریه‌ای را ارائه داده‌اند که براساس آن «اگر ایران تا سال 2025 از بین نرود، باید آمریکا از بین برود» و همین نظریه موجب شده است تا غرب برای عملیاتی ساختن آن، توطئه‌های گوناگونی را طراحی کند.

داشتن بصیرت، مطالبه رهبری از طلاب است
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره برا ین نکته تأکید دارند که طلاب حوزه علمیه باید بصیرت داشته و دیگران را نیز به این مسیر رهنمون شوند که بصیرت موردنظر ایشان باید در چنین روزهایی ظهور و بروز یابد.
حجت‌الاسلام متین تصریح کرد: متأسفانه برخی روزنامه‌های داخلی واکنشی نسبت به توهین به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) نشان ندادند و در اقدامی تأمل‌برانگیز یکی از روزنامه‌ها، صحبت‌های جرج کلونی را تیتر یک خود قرار داده و به نقل از این بازیگر هالیوودی نوشت: «من هم شارلی هستم» و وزارت ارشاد نیز هیچ واکنشی در مقابل آن نشان نداده و سکوت را پیشه خود قرار داد تا جایی که قوه قضاییه خود وارد عمل شده و دستور توقیف آن را صادر کرد.
وی بیان کرد: هدف از توهین‌های سریالی به پیامبر اکرم(ص) عادی نشان دادن این موضوع است تا بتوانند بدین ترتیب از هوداران دینی که اسوه رحمت و مهربانی آن را به انسانیت معرفی کرد، بکاهند.
این مقام مسئول گفت: برای ما حزب مهم نیست بلکه آن چه که حائز اهمیت است، دفاع از گفتمان انقلاب و ولایت است و گفتمان مبتنی بر ارزش‌های حزبی ارزش ندارد.

خداوند متعال از پیامبر(ص) و برنامه او پشتیبانی می‌کند
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: خداوند متعال از پیامبر گرامی اسلام(ص) و برنامه او پشتیبانی می‌کند و در قرآن کریم دستور ایجابی و سلبی در این خصوص به مسلمانان داده است.
در پایان این مراسم نیز بیانیه‌ای از سوی حوزه‌های علمیه برادران استان قرائت شده و طلاب و روحانیون با سر دادن شعارهایی از قبیل «سکوت هرمسلمان، خیانت است به قرآن»، «ای امت محمد(ص)، به پاخیز/ پیرو دین احمد(ص) به پا خیز» و «لبیک یا رسول‌الله(ص)» نسبت به توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص) ابراز انزجار کردند.

captcha