برگزاری مسابقه وصیت‌نامه امام خمینی(ره) در کانون‌های مساجد همدان
کد خبر: 3310227
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

برگزاری مسابقه وصیت‌نامه امام خمینی(ره) در کانون‌های مساجد همدان

گروه اجتماعی: برگزاری مسابقه وصیت‌نامه سیاسی- الهی امام خمینی(ره)، اعزام به مرقد مطهر امام(ره)، برپایی ایستگاه صلواتی و ختم قرآن و صلوات از برنامه‌های اجرایی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان همزمان با ۱۴ خرداد است.

هادی فیض‌منش، مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری همزمان با رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقه وصیت‌نامه سیاسی- الهی امام خمینی(ره)، اعزام به مرقد مطهر امام(ره)، برپایی ایستگاه صلواتی و ختم قرآن و صلوات از برنامه های اجرایی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان همزمان با 14 خرداد است.

فیض منش عنوان کرد: برگزاری مسابقه کتبی صحیفه نور، برگزاری نشست‌های سیاسی-‌فرهنگی، برپایی نمایشگاه عکس، دعوت از سخنرانان در راستای بازگویی ابعاد شخصیتی امام، هدیه ثواب طرح تلاوت‌نور اجرایی در مساجد واجد کانون فرهنگی هنری به روح مطهر امام‌(ره) از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون‌های مساجد در این ایام است.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان ابراز کرد: دیدار با خانواده شهداء و و حضور در مزار شهدا توسط اعضای کانون‌ها، چاپ بروشور و گاهنامه با موضوع زندگینامه امام(ره) و توزیع پنج هزار جلد کتاب در بین کتابخانه‌‌های مساجد استان همدان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

captcha