دلبستگی و وابستگی به دنیا منشأ گناهان است
کد خبر: 3385663
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

دلبستگی و وابستگی به دنیا منشأ گناهان است

گروه فعالیت‌های قرآنی: امام‌جمعه ازندریان ملایر با بیان اینکه دلبستگی و وابستگی به دنیا،‌ منشأ همه گناهان است، اظهار کرد: شرکت در مجالس عزاداری امام حسین(ع) سببب پاک شدن گناهان و منشأ خیرات و برکات دنیوی و اخروی فراوانی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، ‌حجت‌الاسلام امیدی، امام‌جمعه ازندریان از توابع ملایر چهارشنبه، ‌22 مهر‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر، گفت: قساوت قلب انسان به علت گناه زیاد حادث می‌شود.

وی با استناد به سخنی از امام علی(ع) بیان کرد: خشک شدن اشک و نبود گریه، نشانه قسی القلبی انسان است، داشتن آرزوهای طولانی سبب افزایش گناهان می‌شود و کسانی که مرگ را فراموش کرده‌اند به این نقطه می‌رسند.

امیدی‌ با اشاره به اینکه دلبستگی و وابستگی به دنیا،‌ منشأ همه گناهان است، ‌ادامه داد: شرکت در مجالس عزادای امام حسین(ع) سببب پاک شدن گناهان و منشأ خیرات و برکات دنیوی و اخروی فراوانی است.

امام‌جمعه ازندریان‌ بر لزوم برپایی مجالس روضه اباعبدالله‌الحسین(ع) تأکید کرد ‌و گفت: امام صادق(ع) فرمودند «کسی که گریه کند یا مرثیه بخواند و بگریاند، ‌یا در مجالس روضه شرکت کند و حالت گریه بگیرد، بهشت را پاداش خواهد گرفت».

captcha