نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «نیایش قلم» در همدان گشایش می‌یابد
کد خبر: 3462404
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
همزمان با هفته وحدت؛

نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «نیایش قلم» در همدان گشایش می‌یابد

گروه هنر: به مناسبت هفته وحدت و ولادت حضرت رسول(ص) نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط با عنوان «نیایش قلم» با بیش از بیش از 110 اثر از مرتضی شعبانی در همدان گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، به مناسبت هفته وحدت و ولادت حضرت رسول(ص) نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط با عنوان «نیایش قلم» با بیش از بیش از 110 اثر از مرتضی شعبانی در همدان گشایش می‌یابد.
    
بیشتر آثار خوشنویسی نمایشگاه «نیایش قلم» آیات قرآن و احادیث پیامبر اكرم‌(ص) است، که حاصل زحمات شبانه‌روزی چهار ساله «مرتضی شعبانی» استاد برجسته خوشنویس همدان است.

«مرتضی شعبانی» تا کنون 16 نمایشگاه انفرادی با هدف كمك‎رسانی به بیماران كلیوی، كودكان بی‌سرپرست و زیر پوشش بهزیستی و همچنین افراد و خانواده‎های زیر پوشش كمیته امداد برپا کرده كه همه عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه‎ها به حساب این مراكز واریز شده است.

گفتنی است شعبانی سابقه دو دوره سرپرستی انجمن خوشنویسان دفتر همدان، برگزاری 16 نمایشگاه انفرادی و بیش از 200 نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی را در كارنامه هنری خود دارد.

یادآور می‌شود، مراسم افتتاح این نمایشگاه ‌پنج‌شنبه، سوم دی‌ماه ساعت 16 در مجتمع فرهنگی هنری عین‎القضات همدانی برگزار می‎شود.

captcha