رحیم خاکی در مراسم شب قدر پاریس تلاوت می‌کند
کد خبر: 3511182
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

رحیم خاکی در مراسم شب قدر پاریس تلاوت می‌کند

گروه بین‌الملل: رحیم خاکی، قاری و داور بین‌المللی قرآن کریم امشب، هشتم تیرماه، در مراسم شب قدر پاریس آیاتی از کلام‌الله مجید تلاوت می‌کند.

رحیم خاکی در مراسم شب قدر پاریس تلاوت می‌کند
جمال کامیاب، رایزن فرهنگی ایران در پاریس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: استاد رحیم خاکی امشب قرار است در مراسم احیای شب بیست و‌سوم ماه رمضان در مرکز اسلامی فرانسه در پاریس آیاتی از کلام الله مجید تلاوت کند.
کامیاب افزود: بعد از ظهر امروز قبل از افطار نیز محفل انس با قرآن در مرکز اسلامی «المهدی(عج)» پاریس با حضور قاری ایرانی حاضر در فرانسه برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: برنامه‌های امروز در راستای سلسله برنامه‌های قرآنی رایزنی فرهنگی ایران در فرانسه به مناسبت ماه رمضان با عنوان «لحظه‌های آسمانی»، اجرا می‌شود وعلاوه بر تلاوت قرآن، سخنرانی نیز خواهد داشت.
رایزن فرهنگی کشورمان در فرانسه یادآور شد: فردا، نهم تیرماه، تنها یک برنامه در راستای ویژه‌برنامه لحظه‌های آسمانی اجرا می‌شود و مسجد بزرگ پاریس میزبان این برنامه خواهد بود.
وی در پایان بیان کرد: قرار است استاد رحیم خاکی در این برنامه نیز آیاتی از قرآن کریم برای شرکت‌کنندگان در مراسم تلاوت کند.

captcha