چگونگی تحقق شعار سال در جامعه قرآنی
کد خبر: 3524364
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

چگونگی تحقق شعار سال در جامعه قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی «کاظمی» اسدآباد پیرامون چگونگی تحقق شعار سال در جامعه قرآنی، گفت: اگر این شعار در هر کاری وارد شود بی‌شک موفقیت در پی خواهد داشت، ما نیز اگر در کلاس‌های آموزشی آن‌ها را وارد مباحث اقتصاد مقاومتی کنیم در تحقق این شعار اقدامات مثبتی انجام داده‌ایم.

حسین کاظمی، مدیر موسسه قرآنی «شهید حبیب کاظمی» شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: این موسسه در سال 94 به ثبت رسید و در حال حاضر سه مربی خانم و یک مربی آقا در رشته‌های حفظ و تجوید در آن مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: این موسسه، آموزش‌های روخوانی، روان‌خوانی تجوید و حفظ برای دانش آموزان، خردسالان و بزرگسال و افراد کم سواد برگزار می‌کند، برای خردسالان کتاب‌های قرآن نقاشی، افراد 5 تا 6 سال کتاب‌های قرآن کودکان و برای قرآن آموزان بالاتر از 7 سال کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی برگزار می‌شود.
مدیر موسسه قرآنی «شهید حبیب کاظمی» با بیان اینکه خواهران بی‌سواد با کتاب‌های مخصوص خود آموزش‌های لازم را می‌بینند و سایر گروه‌های سنی دیگر نیز از تمامی دوره‌ها بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: هدف از برگزاری کلاس‌های آموزشی ارتقاء سواد قرآنی و معرفی ارزش و مفاهیم قرآن به جوانان است.
کاظمی با اشاره به اینکه از اوایل تعطیلات مدارس، 50 دانش آموز در کلاس‌های قرآن موسسه ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: از انجا که موسسه در یک مکان استیجاری است هزینه اجاره نیز بر سایر هزینه‌های موجود اضافه می‌شود و در حال حاضر 10 میلیون تومان برای رهن این مکان اختصاص یافته تنها برای اینکه مردم از کلاس‌های قرآن بهره گیرند، البته سازمان دارالقرآن هیچ کمکی در راستای تهیه وسایل کمک آموزشی به این موسسه نداشته و موسسه تعدادی از این وسایل را تهیه کرده‌ است.
وی پیرامون چگونگی تحقق شعار سال در جامعه قرآنی عنوان کرد: اگر این شعار در هر کار ی وارد شود بی‌شک موفقیت در پی خواهد داشت، ما نیز اگر در کلاس‌های آموزشی آنها را وارد مباحث اقتصاد مقاومتی می‌کنیم تا در تحقق این شعار اقدامات مثبتی انجام داده‌ایم.
captcha