مسابقات قرآن مرحله نیمه‌نهایی سپاه همدان برگزار شد
کد خبر: 3538501
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

مسابقات قرآن مرحله نیمه‌نهایی سپاه همدان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان با هدف نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه برگزار می‌شود.

علی‌اکبر کریم‌پور، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: سی و پنجمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره از مسابقات شنبه، 24 مهر ماه با حضور 71 نفر از برگزیدگان و نفرات برتر نواحی ویژه کارکنان و نیروی وظیفه سپاه، در پنج رشته مفاهیم سطح یک و دو ، تحقیق، ترتیل، اذان و حفغظ 5 جزء برگزار شد.
کریم پور با بیان اینکه نفرات برتر به مسابقات نهایی قرآن که در تهران برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند، گفت: این مسابقات هر ساله در در دو بخش مقدماتی و نیمه نهایی در نواحی و سپاه استان برگزار می‌شود که نفرات برتر به مسابقات نهایی قرآن کریم در تهران اعزام خواهند شد.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه  در راستای مقابله با آسیب‌ها، تسهیل تحول و تعالی افراد و سازمان، ترویج و اعتلای فرهنگ نورانی قرآن کریم، رشد و شکوفایی استعداد قرآنی، حافظان‌، قاریان، حاملان و موذنین و ارزیابی و شناسایی منتخبین قرآنی‌، ایجاد انس و الفت با قرآن کریم است.
captcha