مراسم تجلیل از امامزادگان در بقعه امامزاده احمد(ع) اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 3624212
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

مراسم تجلیل از امامزادگان در بقعه امامزاده احمد(ع) اسدآباد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی:رئیس اوقاف و امور خيريه شهرستان اسدآباد عنوان کرد: همزمان با دهه کرامت مراسم تجلیل از امامزادگان در بقعه متبرکه امامزاده احمد(ع) شهرستان اسدآباد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین علی قبادی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت، مراسم تجلیل از امامزادگان در بقعه متبرکه امامزاده احمد(ع) شهرستان اسدآباد برگزار خواهد شد.
وی با اهمیت به تکریم و بزرگداشت امامزادگان،افزود: تکریم و بزرگداشت امامزادگان از دیرباز مورد توجه علمای دینی و مردم بوده و این کار فرهنگی سبقه‌ای طولانی دارد.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه از امامزادگان به عنوان پرچمداران علم و اخلاق و نشردهنده کرامات معصومین(ع) یاد می‌شود، افزود:‌ در بسیاری از روایات به اهمیت تکریم از دیدگاه و نظر بزرگان و اهل بیت(ع) پرداخته شده است.
حجت‌السالام قبادی با اشاره به اینکه همه ساله در شهرستان اسدآباد به برگزاری مراسم تکریم امامزادگان در سالروز این روز می‌پردازیم، گفت: بنر مراسم تجلیل از امامزادگان شهرستان اسدآباد در میادین اصلی شهر نصب شده تا اطلاع‌رسانی خوبی صورت گیرد و شاهد حضور پرشور مردم باشیم.
وی ابراز کرد: روز دوشنبه نیز مراسم تجلیل از امامزادگان در امامزاده احمد(ع) با حضور اقشار مردم و با سخنرانی یکی از مبلغان مذهبی شهرستان برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول یادآور شد: شهرستان اسدآباد دارای 13 بقعه متبرکه است.

منبع: پایگاه خبری آوای سید جمال

captcha