کتابخانه سیار کودکان در روستاهای اسدآباد
کد خبر: 3641421
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

کتابخانه سیار کودکان در روستاهای اسدآباد

گروه فرهنگی: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد گفت: تمامی کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد می‌توانند با ثبت‌نام در مراکز ثابت و سیار از کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری و کلاس‌های آموزشی بهره‌مند شوند.

مژگان هادی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، بیان کرد: کتابخانه سیار برای کودکان 6 تا 16 سال روستاهای محروم و فاقد دسترسی به عنوان شعبه سیار دارای 13 هزار جلد کتاب با 1500 نفر عضو کودک و نوجوان است.
وی ادامه داد: کتابخانه ثابت کانون پرورش فکری کودکان اسدآبادی نیز با 13 هزار جلد کتاب برای اعضا 1800 نفری خود در حال ارائه خدمات است.
هادی تعداد اعضای ثابت کانون پرورش فکری شهرستان اسدآباد را 1800 نفر اعلام کرد و یادآور شد: از ابتدای تابستان امسال بیش از 100 نفر به این تعداد اعضا افزوده شده است.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد اضافه کرد: براساس تعهد سازمانی تعداد اعضای این کانون باید تا پایان امسال به 600 نفر افزایش یابد.
وی با بیان اینکه کلیه کودکان و نوجوانان می‌توانند با ثبت‌نام در مراکز ثابت و سیار از کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری و کلاس‌های آموزشی بهره‌مند شوند، تصریح کرد: کلاس‌های نقاشی، سفالگری، شعر و داستان توسط مربیان آموزش دیده و کاردان به کودکان و نوجوانان در این کانون ارائه می‌شود.
captcha