اعزام 159 زیارت اولی‌‎ امام رضا(ع) از اسدآباد
کد خبر: 3669120
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
در طرح «مهر درخشان رضوی» اجرا می‌شود؛

اعزام 159 زیارت اولی‌‎ امام رضا(ع) از اسدآباد

گروه فرهنگی: فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: یکی از طرح‌هایی که سپاه در حال اجرای آن است طرح «مهر درخشان رضوی » ویژه خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند است که در مرحله نخست این طرح 159 زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام شدند.

حسن مرادی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا به اکنون 150 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در قالب حمایت‌های تعاونی به کارآفرینان اعطا شده است.
وی افزود: تاکنون 11 کارگاه میوه خشک کن در شهرستان اسدآباد دایر شده است که زمینه اشتغالزایی 40 نفر از اهالی این شهرستان را فراهم نموده است، با توجه به استقبال بالا، بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد اقدام به برگزاری 65 دوره آموزشی جهت حضور 6 هزار نفر از متقاضیان در طرح های اقتصاد مقاومتی کرده است.
مرادی اضافه کرد: این طرح های اقتصاد مقاومتی در قالب آموزش صنایع تبدیلی آموزش طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان اسدآباد شامل پرورش دام، طیور و ماهی، قالی بافی، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، صنایع تبدیلی و .. است
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد اشاره ای به اردوی راهیان نور داشت و گفت: سهمیه این شهرستان هزار و 400 دانش آموز دختر و پسر است که مهر ماه سال جاری 285 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند 250 نفر دیگر نیز در هفته بسیج از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.
وی با بیان اینکه باقی مانده دانش آموزان نیز در دو مرحله به اردو‌های راهیان نور  اعزام خواهند شد ابراز کرد: امسال قریب به 4 هزار و 80 دانش آموز به اردو‌های شهرستانی، استانی و مناطق عملیاتی اعزام شدند.
 مرادی یادآور شد: یکی دیگر از طرح‌هایی که سپاه در حال اجرای آن است طرح «مهر درخشان رضوی » ویژه خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند است که در مرحله نخست این طرح 159 زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام شدند.
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ادامه داد: طی دو هفته آینده نیز با همکاری آستان قدس رضوی 100 نفر دیگر از شهرستان به مشهد مقدس عزام خواهند شد.

 

captcha