دومین اجلاس شهرستانی نماز در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 3675270
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

دومین اجلاس شهرستانی نماز در اسدآباد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد عنوان کرد: دومین اجلاس شهرستانی نماز با موضوع «نماز در فضای مجازی» دی ماه سال جاری در اسدآباد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مجید موسوی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: دومین اجلاس شهرستانی نماز با موضوع «نماز در فضای مجازی» دی ماه سال جاری در اسدآباد برگزار می شود.
وی با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه اعم از فرهیختگان و عالمان در این مراسم حضور خواهند داشت افزود: امیدواریم این اجلاس آورده و ثمره مطلوبی برای مردم شهرستان به ویژه جوانان به همراه داشته باشد.
حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند هرچه سریعتر آثار خود را در قالب cd- dvd به دبیرخانه ستاد اقامه نماز استان و یا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد ارائه دهند.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: قطعا برکت نماز در جامعه آثار فراوانی به همراه دارد و طبق آیه شریفه : «...إِنَّ الصَّلَاةَ تَنْهَىٰ عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنْكَرِ... ؛ نماز را به جای آر که همانا نماز است که از هر کار زشت و منکر باز می‌دارد ...» (عنکبوت/آیه 45) نماز انسان را از فحشا باز می‌دارد.
وی یادآور شد: اگر جوانان اهل نماز حقیقی باشند نه تنها در فضای واقعی بلکه در فضای مجازی نیز از گناهان و آسیب‌ها در امان خواهند ماند، فضای مجازی فضایی است که تنها در سلطه معاندین و دشمنان اسلام و جامعه نیست بلکه فضایی عمومی و متعلق به همگان است.
حجت الاسلام موسوی ابراز کرد: فضای مجازی می‌تواند یک فرصت و یا یک تهدید برای همگان باشد، حال در این میان نحوه استفاده از آن مهم است، کارشناسان دین، علما و متدینین می‌توانند با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به ترویج فضایل اخلاقی بپردازند.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، با کارهای فرهنگی موثر در فضای مجازی مجازی می‌توان از این فضا به نفع جوانان و ترویج آموزه های دین و اسلام استفاده کرد.

captcha