ظرفیت فعلی سمنان برای حج تمتع 1148 نفر است
کد خبر: 3694312
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

ظرفیت فعلی سمنان برای حج تمتع 1148 نفر است

گروه اجتماعی: مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه ظرفیت فعلی استان برای حج تمتع یک هزار و ۱۴۸ نفر است، گفت: ثبت‌نام حجاج از روز هشتم اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش  ایکنا از سمنان، صادق دلپاک،مدیر حج و زیارت استان سمنان امروز 6 اسفند در تشریح برنامه‌های پیرامون اعزام حجاج سمنانی به حج تمتع، اظهار کرد: ثبت نام حجاج از سه‌شنبه هشتم اسفندماه آغاز می‌شود.

وی گفت: البته الآن کسانی که دارای فیش اولویت تا تاریخ ۱۰ آبان ۸۵ هستند، می‌توانند وارد سایت reserve.haj.ir شوند و اطلاعات خودشان را به‌صورت آنلاین وارد این سایت کنند و اطلاعات فیش خود را تکمیل کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه اسامی مدیران کاروان‌ها را دوشنبه وارد سایت می‌کنیم، افزود: تا اطلاع‌رسانی درست داشته باشیم تا عزیزان بتوانند کاروان‌هایشان را انتخاب کنند، تا ۷۲ ساعت فرصت تکمیل مدارکشان مانند اصل فیش و کپی کارت ملی را به مدیر کاروان تحویل دهند.

دلپاک با اشاره به اینکه در این مرحله تا ۱۰ میلیون تومان باید ودیعه‌گذاری‌شان را انجام دهند، یاداور شد: مرحله اول پرداخت کاروان حج است هر زائر هم فیش یک‌ میلیونی داردکه سود آن طبق محاسبات بانکی مشخص می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت فعلی استان برای اعزام حجاج سمنانی به حج تمتع هزار و ۱۴۸ نفر است، گفت: احتمال دارد در مراحل بعدی این تعداد افزایش پیدا کند.  انتهای پیام

منبع: خبرگزاری فارس

 

captcha