۶۵۰ حافظ؛ سهم اسدآباد در تربیت حفاظ قرآن کریم
کد خبر: 3727349
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

۶۵۰ حافظ؛ سهم اسدآباد در تربیت حفاظ قرآن کریم

‌‌گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سهمیه این شهرستان تربیت ۶۵۰ حافظ قرآن است عنوان کرد: سهمیه امسال اسدآباد تربیت ۶۵۰ حافظ و ۶۰۰ قرآن آموز در رشته روخوانی و روان خوانی است.

سهم اسدآباد در تربیت حفاظ قرآن؛ 650 حافظ

علی قبادی، ‌رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: طرح نشاط معنوی در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان در فصل تابستان در 2 بقعه امامزاده احمد(ص) و عبدالله(ع) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح از 16 تیرماه آغاز می‌شود افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ‌سوق دادن قشر نوجوان به مسائل دینی و قرآنی از جمله اهداف اجرای این طرح است که پیش بینی می‌شود حداقل 500 نفر در این طرح حضور یابند.
قبادی با اشاره به اینکه پایان این طرح 31 مرداد است اضافه کرد: در این طرح کلاس های آموزشی قرآن کریم در قالب اجرای طرح ملی حفظ، احکام، سرگرمی، مسابقه، خط و نقاشی و همچنین برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی با برنامه‌های متنوع در این مراکز آموزشی اجرا خواهد شد.
رئیس اداره اوقاف اسدآباد ابراز کرد: در این طرح 2 مبلغ اعزامی از قم به فعالیت‌های تبلیغی و عقیدتی خواهد پرداخت و دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی با بهره‌گیری از دوره‌های آموزشی که به صورت تفکیک شده برگزار می‌شود در کلاس‌ها شرکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه سهمیه شهرستان اسدآباد تربیت 650 حافظ قرآن است ادامه داد: سهمیه امسال شهرستان در این طرح ملی، تربیت 650 حافظ و 600 قرآن آموز در رشته روخوانی و روان خوانی است.
‌ رئیس اداره اوقاف اسدآباد عنوان کرد: این طرح با حضور 20 مربی در 7 نقطه از شهرستان اجرایی خواهد شد که تا کنون 300 نفر برای حضور در این طرح اعلام آمادگی کرده اند.
انتهای پیام

captcha