برپایی جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در همدان
کد خبر: 3740022
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

برپایی جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در همدان

گروه اجتماعی ــ مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: برپایی ویژه‌برنامه «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» و حرکت ۸ کاروان شادی با پرچم‌های علوی از جمله برنامه‌های عید غدیر خم در این استان است.

برپایی جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در همدان

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت و امامت این اداره برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.
وی افزود: به مناسبت عید غدیر خم، ویژه‌برنامه «جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی» با حضور مبلغان بومی و اعزامی از قم، در 60 بقعه متبرک استان برگزار می‌شود که در شهرستان همدان به طور ویژه در امامزاده عبدالله(ع) برگزار خواهد شد.
‌کاروند اضافه کرد: آذین بندی و غبار روبی و عطر افشانی بقاع و امامزادگان سراسر استان، برگزاری دعای عرفه در آستان مقدس امامزادگان و برگزاری نماز عید قربان در امامزاده‌های شاخص استان از برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.
مدیرکل اوقاف استان ادامه داد: برگزاری مراسم با شکوه میلاد امام هادی(ع) و قرائت زیارت جامه کبیره، همایش بانوان ولایی با حضور خواهران حوزه‌های علمیه و بسیج خواهران ادارات در روز عید غدیر خم در امامزاده عبدالله(ع) از برنامه‌های دیگر در این دهه است.
وی یادآور شد: ساعت 10 صبح روز عید غدیر، 8 کاروان شادی با پرچم‌های علوی و دسته‌های گل به صورت نمادین به سمت امامزاده‌ها و بقاع مجری جشن در سطح استان راه پیمایی می‌کنند که در شهرستان همدان این کاروان‌ها به سمت امامزاده عبدالله(ع) حرکت خواهند کرد.
انتهای پیام

 

captcha