ثبت یک وقف جدید در اسدآباد
کد خبر: 3774526
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

ثبت یک وقف جدید در اسدآباد

گروه اجتماعی ـ رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد از ثبت یک وقف جدید به ارزش ۳۵ میلیون تومان در شهرستان خبر داد.

ثبت یک وقف جدید در اسدآباد

علی قبادی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، وقف در اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است، اظهار کرد: وقف یکی از بهترین سنت‌های خیر و نمونه اعلای باقیات صالحات و پرسودترین معامله در مسیر زندگی انسان است تا دسترنج عمرش را در این بانک الهی ذخیره کند.
وی از وقف جدید در شهرستان خبر داد و افزود: وقف قطعه زمینی به مساحت یک هکتار در روستای گذرکجین جهت الصاق به آرامستان این روستا در راستای دفن اموات توسط وقف خیر اندیش طاهر مراد صفایی به ارزش 35 میلیون تومان وقف جدید ثبت شده است.
قبادی اضافه کرد: طی سرکشی‌های صورت گرفته از محل نیات واقف خیراندیش مرحوم بکایی به ۸ نفر از معلولان و بیماران صعب‌العلاج ساکن شهر اسدآباد و همچنین روستای‌های «قاسم آباد»، «لک لک» و «خاکریز» مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مساعدت مالی انجام شد.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد از اهدای یک دستگاه هود آزمایشگاهی به بیمارستان فیروزآبادی شهرری در راستای اجرای نیت واقف خیراندیش فرمانفرمائیان به مبلغ ۱۴ میلیون تومان خبر داد.
وی ابراز کرد: مرحوم فرمانفرمائیان دارای موقوفاتی در سه روستای «گنبله»، «چشمه بید» و «نجف آباد» این شهرستان بوده و براساس نیت تصریح شده در متن وقف نامه هزینه وصول مال‌الاجاره موقوفات مرتبط با واقف، در راستای کمک به امور درمانی بیمارستان فیروزآبادی شهر ری هزینه و این روند با دقت با توجه به متن وقف نامه هرساله توسط اداره اوقاف این شهرستان پیگیری و انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha