آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3794538
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
از ۱۱ تا ۲۲ اسفندماه؛

آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن در همدان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: مرحله شفاهی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، از ۱۱ تا ۲۳ اسفندماه جاری در استان برگزار خواهد شد.

آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن از 11 الی 22 اسفندماه در همدان برگزار می‌شودمجتبی جمالی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال 5 هزار نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم ثبت نام کردند که نسبت به سال گذشته، 30 درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه این آزمون در چهار بخش حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم، آموزش‌های الکترونیکی و طرح حفظ جزء 30 ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود، افزود: آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم روز پنج‌شنبه، 9 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های امتحانی استان همدان برگزار شد.
جمالی با بیان اینکه 7 هزار نفر از استان همدان در بخش کتبی و شفاهی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم شرکت کرده‌اند، گفت: 2 هزار و 500 نفر از استان در بخش کتبی شرکت داشتند که نتایج آن در سایت www.quranedu.ir اعلام شده است.
رئیس اداره قرآنی اوقاف استان با بیان اینکه مرحله شفاهی این آزمون، از ۱۱ تا  ۲۳ اسفندماه جاری برگزار می‌شود، بیان کرد: زمان برگزاری آزمون شفاهی در بخش غیردانش‌آموزی در سطح استان 11 و 12 اسفند ماه است که مکان برگزاری این آزمون در شهر همدان آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) است.
وی یادآور شد: آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان‌های تویسرلن، ملایر، نهاوند، کبودرآهنگ، اسدآباد و بهار به ترتیب در اداره اوقاف، تالار قرآن، آستان امامزاده مهدی(ع)، اداره آموزش و پرورش، دارالقرآن شهید وارسته مسجد علی‌بن ابیطالب(ع) و مؤسسه خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار خواهد شد.
جمالی با بیان اینکه آزمون شفاهی در بخش دانش‌آموزی با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم در همدان از 18 الی 22 اسفند‌ماه در دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار می‌شود، گفت: این آزمون این آزمون در شهر‌های ملایر، تویسرکان و بهار از 18 الی 20 اسفندماه در دار القرآن امام خمینی(ره)، اداره آموزش و پرورش و دارالقرآن بقیةالله(عج) برگزار خواهد شد.
رئیس اداره قرآنی اوقاف استان اظهار کرد: آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرهای نهاوند، کبودرآهنگ، اسدآباد و رزن نیز 18 و 19 اسفندماه به ترتیب در دارالقرآن امام خمینی(ره)، اداره آموزش و پرورش، دارالقرآن شهید وارسته و اداره آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha