برخورد با روزه‌‌خواری آشکار در ماه رمضان
کد خبر: 3809355
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

برخورد با روزه‌‌خواری آشکار در ماه رمضان

گروه اجتماعی ــ دادستان اسدآباد گفت: بر طبق قانون مجازات اسلامی با روزه‌خوارانی که آشکارا حرمت رمضان را بشکنند قاطعانه برخورد خواهد شد.

برخورد با روزه‌‌خواری آشکار در ماه رمضانبه گزارش ایکنا از همدان، علیرضا سلطانی‌متهور، دادستان اسدآباد، امروز، 16 اردیبهشت‌ماه، در ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: بر طبق قانون مجازات اسلامی با روزه‌خوارانی که آشکارا حرمت رمضان را بشکنند قاطعانه برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: در برخورد با روزه‌خواران در ملاعام این افراد برای مجازات باید آموزه‌های دینی را آموزش دیده و آزمون دهند و نمره قبولی را کسب کنند در غیر این صورت باید مجازات در رابطه با این افراد اعمال شود.
وی در ادامه از برگزاری جشن حمایت از انجمن زندانیان این شهرستان خبر داد و افزود: این جشن برای حمایت از خانواده زندانیان شهرستان با حضور خیرین در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
سلطانی‌متهور همچنین با بیان اینکه در ماه رمضان برای اغذیه فروشی‌های سطح شهرستان دارای برنامه خواهیم بود، تصریح کرد: در ساعات روز طی ماه رمضان هیچ اغذیه‌فروشی سطح شهرستان نباید فعال باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه شهر اسدآباد هم از برگزاری یک جزء ختم قرآن هر روزه از ساعت 7.5 تا 8.5 بعدازظهر در مسجد جامع این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: حضور روحانیت در هر جامعه درصد آسیب‌ها، جرائم و ناهنجاری‌ها را کاسته و بروز و ظهور توجه به دین را ارتقاء می‌دهد.
وی با تأکید بر فعال بودن هر چه بیشتر خودرو گشت اخلاقی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: روزه‌داری باید در جامعه رونق پیدا کند و باید در تقویت ایمان و عبادت مردم با امربه معروف و نهی از منکر بکوشیم.
انتهای پیام

captcha