‌جلسات تفسیر قرآن در ۱۰ نقطه از همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3810576
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

‌جلسات تفسیر قرآن در ۱۰ نقطه از همدان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، جلسات تفسیر قرآن در ۱۰ نقطه از استان برگزار می‌شود.

برگزاری جلسات تفسیر قرآن در 10 نقطه از همدان/ ثبت‌نام هزار و 500 همدانی در مسابقات قرآن اوقافمجتبی جمالی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ماه رمضان تجلى‌گاه قرآن و ماه انس با قرآن است.
وی افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان، 35 برنامه جزءخوانی قرآن‌کریم در سطح بقاع شاخص و برخی از مساجد استان برگزار می‌شود، 14 محفل انس با قرآن نیز با حضور قاریان و حافظان برجسته ملی و بین‌المللی قرآن درسطح بقاع و مساجد استان برگزار خواهد شد.
جمالی با اشاره به اینکه بهره‌مندی از حضور مفسرین برجسته اعزامی از قم از جمله برنامه‌های شاخص اداره اوقاف است، بیان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، جلسات تفسیر قرآن در 10 نقطه از استان برگزار می‌شود.
رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ابراز کرد: چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در مرحله شهرستانی اردیبهشت‌ماه سال جاری در ۸ شهرستان همدان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به سایت سایت ثبت نام www.quraniran.ir مراجعه کنند گفت: تا کنون هزار و 500 نفر در این دور از مسابقات ثبت نام نموده اند.
جمالی ادامه داد: این مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، تواشیح و دعاخوانی برگزار می‌شود‌.
رئیس اداره قرآن اوقاف استان با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات در مرحله شهرستانی طبق جدول زمان بندی در حال برگزای است عنوان کرد: مرحله استانی این دور از مسابقات تیر ماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha