دیپلماسی غربی از ترفندهای چپاول کشورهای جهان است
کد خبر: 3824189
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

دیپلماسی غربی از ترفندهای چپاول کشورهای جهان است

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون سیاسی دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با تأکید بر اینکه اعتماد به دشمنان نظام و انقلاب نه منطقی است و نه عقلانی، گفت: دیپلماسی غربی یکی از ترفندهای چپاول کشورهای جهان است.

دیپلماسی غربی یکی از ترفندهای چپاول کشورهای جهان است

به گزارش ایکنا از سمنان، رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا شب گذشته، 11 تیر در جمع پاسداران تیپ 12 قائم آل‌محمد(عج) سمنان با بیان اینکه تمدن اسلامی پناهگاه مستضعفان و آزادگان جهان است، بیان کرد: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل گروه‌های تکفیری، داعشی و القاعده را تشکیل داده و سازمان‌دهی کرده‌اند تا با تمدن ناب اسلامی مقابله کنند.

وی ادامه داد: اتحاد و همبستگی مسلمانان و ملت‌های مسلمان بهترین راه برای ناامیدی مستکبران در دستیابی به اهدافشان است که در این راستا جوانان مؤمن، مسلمان و آزادی‌خواه با سلاح ایمان به مستکبران عالم نشان دادند که چیزی جز شکست عاید گروهک‌های تکفیری و داعشی نخواهد شد و آن‌ها توان مقابله با مقاومت و ایستادگی ملت‌های آزادی‌خواه جهان ندارند.

سنایی‌راد با تأکید بر اینکه اعتماد به دشمنان نظام و انقلاب نه منطقی است و نه عقلانی افزود: دیپلماسی غربی یکی از ترفندهای چپاول کشورهای جهان است که دشمنان فتنه‌گری‌های متعددی در این سال‌ها علیه انقلاب و نظام انجام دادند، اما موفق نشدند ضربه به پیکره نظام وارد کنند و همین امر موجب تغییر استراتژی آن‌ها در تقابل با نظام شد و گزینه نفوذ در عناصر داخلی را برگزیدند.

به گفته وی، اقتدار نظامی کشور به‌واسطه خون شهدایی مانند تهرانی مقدم‌ها و شهدای هسته‌ای به‌دست آمده ‌که باید از این اقتدار حفاظت و حراست شود و بصیرت، و پیروی از منویات ولایت‌فقیه بهترین راهکار پیروزی بر دسیسه‌ها و فتنه‌گری‌های دشمنان کشور است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با یادآوری هشدارهای رهبر معظم انقلاب از حربه نفوذ دشمنان در کشور یادآور شد: برجام یکی از حربه‌های دشمنان است؛ که بر همین اساس  خود آمریکایی ها از عدم دستیابی به فواید برجام سخن می‌گویند و حال‌آنکه عده‌ای اصرار بر ادامه و باقی ماندن برجام دارند.

انتهای پیام

captcha