پشت میزنشینی و عدم خلاقیت؛ چالش‌های جدی کشور
کد خبر: 3824606
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶

پشت میزنشینی و عدم خلاقیت؛ چالش‌های جدی کشور

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه ابهر گفت: بخشی از مشکلات موجود در جامعه معلول ظهور و بروز فساد در برخی دستگاه‌ها، ناکارآمدی برخی مسئولان، انفعال، پشت میزنشینی و عدم خلاقیت است اما باید هوشیار باشیم و در زمین دشمن بازی نکنیم.

برخی از مشکلات کشور ناشی از ناکارآمدی برخی مسئولان استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار کارگزاران حج ضمن تاکید بر ابعاد سیاسی حج، به حجاج توصیه کردند در سال رونق تولید مواظب باشند وقت ارزشمند خود را در مدینه و مکه در بازارگردی صرف نکنند که در این صورت هم فرصت طلایی زمان و هم مال خود را سوزانده‌اند و به اقتصاد کشور و رونق تولید ضربه زده‌اند.
امام جمعه ابهر در مورد سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات اسفندماه تصریح کرد: از نظر رهبر انقلاب انتخابات اسفندماه ۹۸ از جهات زیادى دارای اهمیت است که این اهمیت باید برای مردم تبیین شود.
وی به فعالیت‌های جدی دشمن خارجی و پادوهای منافق فراری مثل رجوی و پهلوی که از عربستان دلار گرفته‌اند تا در داخل ایران ایجاد اختلاف کنند، اشاره کرد و افزود: در این برهه از زمان همه باید هوشیار باشیم و در میدان دشمن بازی نکنیم.
رحیمی تاکید کرد: دشمن قصد دارد با فشار اقتصادی سفره مردم را تنگ و مردم را به ستوه درآورده و برای خود یارگیری کند و باید توجه داشت که عملیات روانی دشمن بر بسترهایی سوار می‌شود که زمینه توفیق و موفقیت در آن وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه به یقین بخشی از مشکلات موجود در جامعه معلول ظهور و بروز فساد در برخی دستگاه‌ها، ناکارآمدی برخی مسئولان، انفعال، پشت میزنشینی، عدم خلاقیت و جسارت تعدادی از مدیران است، ابراز کرد،: این نقایص و چالش‌های جدی باید هر چه سریعتر، با همت و تلاش همه قوای کشور مرتفع شود تا بتوان با اعتماد به نفس کامل در برابر هجمه‌های دشمن ایستاده و طراحی‌های آنان را نقش بر آب کرد.
رحیمی مطالبه امروز مردم از دولت و دیگر دستگاه‌های نظام اسلامی را جایگزین شدن مدیرانی که توان انجام وظایف خود را ندارند، اعلام و تصریح کرد: باور داشتن به ظرفیت‌های داخلی و استفاده از سرمایه‌های بی‌بدیل ایران می‌تواند نسخه شفابخش دردها و آلام کنونی جامعه باشد.
امام جمعه ابهر تاکید کرد: آنهایی که سال‌ها چشم به خارج و بیگانه داشتند تا آنها بیایند و گره از مشکلات کشور بگشایند باید پاسخگوی فرصت‌سوزی‌هایشان باشند؛ در حالی‌که «ما می‌توانیم» یک باور و سرمایه ملی است و باید در ارکان مدیریتی کشور همواره ساری و جاری باشد.
انتهای پیام

captcha