همدان از قافله صنعت عقب افتاده ‌است
کد خبر: 3843381
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

همدان از قافله صنعت عقب افتاده ‌است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم شهر بهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما از قافله صنعت عقب افتاده‌ایم، گفت: متأسفانه تفکر ادارات ما غیر صنعتی است و برداشت از مسائل صنعت و تولید در استان ضعیف است که این تفکر خود سرمنشأ بسیاری از مشکلات حوزه صنعت در استان است.

همدان از قافله صنعت عقب افتاده ‌استبه گزارش ایکنا از همدان، محمدعلی پورمختار، نماینده مردم شهر بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی،  پنج‌شنبه، 28 شهریور ماه در دیدار کارفرمایان واحد‌های فعال شهرک صنعتی ویان با مسئولین شهرستان کبودرآهنگ اظهار کرد: پایه و بنیان استان بر کشاورزی است.

پورمختار با بیان اینکه طبق آمایش اولیه سرزمینی، همدان شهری کشاورزی و برپایه صنعت کشاورزی است افزود: طبق آنچه ذکر شد، تفکر حاکم بر استان، تفکر غیر صنعتی است و همین موضوع باعث شده تا صنعتگر نتواند کاری انجام دهد.

وی با بیان اینکه ما از قافله صنعت عقب افتاده‌ایم، گفت: متأسفانه تفکر ادارات ما غیر صنعتی است و برداشت از مسائل صنعت و تولید در استان ضعیف است که این تفکر خود سرمنشا بسیاری از مشکلات حوزه صنعت در استان است.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از مباحث مهم در حوزه تولید و صنعت، گوش به فرمان بودن سخنان رهبری است که متأسفانه صحبت‌های مقام معظم رهبری در حال کمرنگ شدن است.

وی ادامه داد: شما کارگران، کارفرمایان و خط مقدمان عرصه اقتصادی فرمایشات‌های مقام معظم رهبری در حوزه تولید و اشتغال را باید به گفتمان تبدیل کرده و در قالب مطالبه از مقامات بالادستی و ارشد خود خواستار باشید.

پورمختار ابراز کرد: امروز که موضوع کشور جهاد اقتصادی است و شما کارگران و کارفرمایان در صدر این عرصه قرار گرفته اید باید با ارائه راهکا‌رهای سازنده و نوین به بهبود وضعیت اقتصاد کشور کمک کنید.

نماینده مردم بهار در مجلس ابراز کرد: هئیت اندیشه ورز شهرستان که متشکل از جمعی نخبه، کارشناس و صاحب نظر در حوزه تولید و صنعت است باید برای موفقیت در حوزه اقتصادی از بسیاری موضوعات باب میل خود بگذرد.

وی ضمن تأکید بر تقویت جبهه اقتصادی ابراز کرد: اگر کشور در حوزه اقتصاد همانگونه که در حوزه نظامی بسیار فعالانه عمل است کار می‌کرد امروز هیچ کس نمی‌توانست ما را تهدید اقتصادی کند. 

انتهای پیام

captcha