کارگاه‌های آموزشی جشنواره قرآن؛ گامی جهت عمق‌بخشی به معارف
کد خبر: 3853717
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷

کارگاه‌های آموزشی جشنواره قرآن؛ گامی جهت عمق‌بخشی به معارف

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی وزارت بهداشت بیان کرد: آنچه که جشنواره قرآن را نسبت به دوره‌های قبل خود متمایز کرده، برگزاری ۱۱ کارگاه آموزشی و اضافه شدن بخش گروهی به مسابقات در بخش دانشجویی بود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی در جشنواره قرآن گامی در جهت عمق‌بخشی معارفبه گزارش ایکنا از همدان، سیما سادات لاری، معاون فرهنگی وزارت بهداشت، شامگاه ۹ آبان‌ماه در آئین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، با بیان اینکه این دور از جشنواره با استقبال بالایی روبه‌رو بود، گفت: در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت بیش از ۸۰ هزار نفر از دانشگاهیان وزارت بهداشت مشارکت داشته‌اند.

وی افزود: این دور از جشنواره نسبت به دور قبل خود در سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان رشد ۲۹ درصدی داشته است، این در حالی است که آمار شرکت‌کنندگان بخش اساتید نسبت به دور قبل خود رشد ۱۴۰ درصدی نشان می‌دهد.

معاون فرهنگی وزارت بهداشت ابراز کرد: آنچه که این دور از جشنواره را نسبت به دوره‌های قبل خود متمایز کرده بود، برگزاری ۱۱ کارگاه آموزشی و اضافه شدن بخش گروهی به مسابقات در بخش دانشجویی بود که امیدواریم این جشنواره در سال‌های آتی با عمق‌بخشی بیشتر به معارف دینی و قرآنی در مجموعه دانشگاهی همراه باشد.

وی ضمن قدردانی از معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت حضور دانشجویان در جشنواره‌های قرآنی گفت: وزارت بهداشت در نظر دارد طرح «تدبر در قرآن» را در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اجرایی کند تا فضای بانشاط تری برای دانشجویان فراهم شود.

وی گفت: انتظار می‌رود از این جشنواره‌ها وحدتی حاصل شده و نورانیتی به جامعه دانشگاهی ساطع شود که چراغ راه دانشگاهیان شود آنگونه که جامعه‌شناسان معتقدند جوانان این دوره و زمان تشنه معنویت هستند و شما مجموعه قرآنی می‌توانید تشنگی این عزیزان را سیراب کنید.

انتهای پیام
captcha