اجرای طرح ملی «فجر تا نوروز» در همدان
کد خبر: 3872714
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

اجرای طرح ملی «فجر تا نوروز» در همدان

گروه فرهنگی ـ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طرح ملی «فجر تا نوروز» با هدف مشارکت حداکثری خانواده‌های ایرانی در فعالیت‌های ورزشی و تفریحی برگزار می‌شود.

اجرای طرح ملی «فجر تا نوروز» در همدانعلی ضمیری، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» در استان همدان برگزار می‌شود.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به اینکه این طرح به صورت سراسری برگزار خواهد شد، گفت: طرح ملی «فجر تا نوروز» با هدف مشارکت حداکثری خانواده‌های ایرانی در فعالیت‌های ورزشی و تفریحی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در دیدارهای مختلف توصیه اکید به فراگیر کردن ورزش همگانی بین آحاد مردم جامعه داشته‌اند، گفت: سلامت جسمی و روحی افراد جامعه، ترویج اصلاح سبک زندگی بر مبنای فعالیت‌های بدنی، افزایش امید به زندگی، ارتقاء نشاط اجتماعی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و نهادینه کردن ورزش در جامعه از دیگر اهداف این طرح ملی است.
ضمیری با بیان اینکه طرح ملی «فجر تا نوروز» طی سه مرحله از از اول بمن ماه سال جاری آغاز و تا 15 فروردین سال 99 ادامه خواهد داشت اضافه کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور در همه شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این طرح در دو بخش مشارکت جمعی و جشنواره نشاط خانوادگی برنامه ریزی شده است گفت: مشارکت‌های جمعی این طرح پنج شنبه و جمعه هر هفته در قالب برگزاری همایش‌های پیاده روی، کوهنوردی، ورزش‌های تفریحی و ... برگزار خواهد شد.
ضمیری ادامه داد: جشنواره نشاط خانوادگی نیز در قالب برگزاری همایش و جشنواره‌های ورزشی، برپایی نمایشگاه تجهیزات ورزشی، برپایی ایستگاه‌های مختلف ورزشی، ارائه مشاوره های ورزشی و استعداد یابی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی... برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان عنوان کرد:ما به دنبال آن هستیم تا در نمایشگاه‌های بین المللی که به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود غرفه‌ای اختصاص به ورزش همگانی و رشته‌های فعال در این حوزه داشته باشد.
وی عنوان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان در اجرای پروژه‌های ملی، ورزش‌های همگانی و فعالیت‌های بهینه در امور رسانه و اطلاع رسانی به عنوان یکی از استان‌های برتر در کشور معرفی شد.

انتهای پیام
captcha