اعلام فراخوان جشنواره ادبی حوزه هنری همدان با موضوع سردار سلیمانی
کد خبر: 3874807
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

اعلام فراخوان جشنواره ادبی حوزه هنری همدان با موضوع سردار سلیمانی

گروه فرهنگی ــ فراخوان سی‌ویکمین جشنواره سالانه ادبی حوزه هنری همدان در بخش‌های «شعر و داستان» با محوریت «شهید سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی و مقاومت اسلامی» اعلام شد.

فراخوان جشنواره‌ ادبی حوزه هنری همدان با موضوع سردار شهید سلیمانیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، مریم زندی، مسئول واحد حوزه هنری استان در گفت‌وگویی، گفت: با توجه به شهادت جانسوز فرمانده رشید سپاه قدس انقلاب اسلامی در 13 دی‌ماه 98، موضوع ویژه فراخوان جشنواره‌ ادبی حوزه هنری شامل «شعر و داستان» با محوریت «شهید سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی و مقاومت اسلامی» اعلام شد.

وی با اشاره به بخش شعر و داستان سی‌ویکمین جشنواره‌ سالانه ادبی حوزه هنری استان همدان افزود: بخش شعر شامل شعرهای کلاسیک، سپید، کودک و نوجوان و بخش داستان شامل بزرگ‌سال، کودک و نوجوان می‎شود که تعداد آثار مورد پذیرش در بخش شعر حداکثر 5 اثر و داستان حداکثر 3 اثر تعیین‌ شده است.

زندی زمان ارسال آثار را تا 15 اسفندماه امسال اعلام کرد و گفت: جوایز در بخش ویژه 5 میلیون ریال، در بخش آزاد برگزیده 4 میلیون ریال و تقدیری 3 میلیون ریال است که در هفته هنر انقلاب از منتخبان تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن سالانه شرایط سنی ندارد و تمامی شاعران و نویسندگان استان همدان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان واقع در خیابان شریعتی، روبه‌روی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین تحویل دهند یا به ایمیل info@arthamadan.ir با ذکر عنوان جشنواره‌‌ سالانه‌ ادبی 98‌ ارسال کنند.

یادآور می‌شود، دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در کتاب، مجله، فضای مجازی و ... است.

انتهای پیام
captcha