ارسال 400 اثر به جشنواره جایزه ادبی همدان
کد خبر: 3874862
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

ارسال 400 اثر به جشنواره جایزه ادبی همدان

گروه فرهنگی ـ سرپرست امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه بیست و چهارمین جشنواره جایزه ادبی استان همدان، 26 بهمن ماه در شهرستان فامنین برگزار می‌شود، گفت: تاکنون 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

ارسال 400 اثر به جشنواره جایزه ادبی همدانهادی شیرمحمدی، سرپرست امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه همزمان با ایام الله دهه فجر چند برنامه فرهنگی شاخص در دستور کار خود دارد.
سرپرست امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه بیست و چهارمین جشنواره جایزه ادبی استان همدان بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره 26 بهمن ماه در شهرستان فامنین برگزار می‌شود.
شیر محمدی با بیان اینکه این دور از جشنواره در بخش‌های شعر (قبل و بعد از نیما)، داستان کوتاه و کتاب و در دو بخش «آزاد و ویژه»برگزار می‌شود، گفت:«رونق تولید»، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، نماز و نیایش، و امر به معروف و نهی از منکر، حقوق شهروندی از موضوعات بخش ویژه این جایزه ادبی است.
وی با اشاره به اینکه 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، اضافه کرد: آثار در حال داوری است، از برنامه‌های جانبی این دور از جشنواره، برگزاری دو کارگاه و نشست تخصصی شعر و داستان است.
سرپرست امور فرهنگی اداره ارشاد اسلامی استان گفت: برگزاری «عصر شعر زمستانی» به همت انجمن‌های صنفی استان و اداره ارشاد با موضوع زمستان و همچنین «عصر شعر انقلاب» با موضوع دهه فجر از دیگر برنامه‌های این مجموعه در ایام‌الله دهه فجر است.
شیر محمدی ادامه داد: در دهه فجر از 15 نفر از برگزیدگان جام باشگاه‌های کتاب خوانی استان نیز تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha