انتشار صوت «محتاج دعا» به مناسبت میلاد بانوی دو عالم در همدان
کد خبر: 3877814
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

انتشار صوت «محتاج دعا» به مناسبت میلاد بانوی دو عالم در همدان

«محتاج دعا» اثری از فرشید نجفی هنرمند همدانی است که به مناسبت ولادت با سرسعادت حضرت زهرا(س) منتشر شده است.

انتشار صوت «محتاج دعا» به مناسبت میلاد بانوی دو عالم در همدانفرشید نجفی خواننده انقلابی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، گفت: دانشجوی ترم آخر رشته حقوق هستم و 2 سالی است که در زمینه تولید آهنگ‌های انقلابی با موضوعات مختلف آغاز به کار کرده‌ام.
وی افزود: تاکنون 15 اثر تولیدی داشته‌ام که جدید‌ترین آن با نام «محتاج دعا» به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به تازگش آماده شده است. یکی از اثرها تقدیم به سردار دل‌ها با وصف این شهید بزرگوار تولید شدعناوینی چون چهل سالگی انقلاب، ایام دهه فجر، شهید سردار حاج حسین همدانی، شهدای دوران دفاع مقدس، امام زمان(عج) و امام رضا از دیگر کارهای تولیدی ام است.
نجفی با بیان اینکه تولیداتش به صورت تک‌خوانی انجام می‌شود، یادآور شد: میکس و تنظیم آثار توسط مهدی فتحی و اشعار توسط مریم برزگر سروده شده است.
وی با اشاره به اینکه این کار را قلبا دوست دارد و کار تک‌خوانی کاری دلی است، یادآور شد: این تولیدات با هدف ترویج فرهنگ انقلابی انجام می‌شود.

«محتاج دعا» اثری از این هنرمند همدانی است که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) منتشر شده است. شاعر این اثر حامد نعیمی .و آهنگسازی اثر از سوی مهدی فتحی تنظیم شده است.

کد
 
اثر دیگر این دانشجوی انقلابی باعنوان سردار دلها از لینک زیر قابل دریافت است:
کد
 

 

انتهای پیام
captcha