پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار قطعی است
کد خبر: 3878234
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷

پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار قطعی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امام خمینی، رهبر معظم انقلاب و سید حسن نصر الله را سه فرزند حضرت زهرا(س) دانست و گفت: باید مهیا شویم، چراکه نبرد بزرگ و ظهور نزدیک است و باید با قرآن مانوس‌تر شویم.

پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار قطعی استبه گزارش ایکنا از همدان‌، علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و در جمع مردم ملایر با تبریک چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج عزت و شکوه است و پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی از مسیر انقلاب قطعی است.
وی با اشاره به تلاش و مجاهدت‌های ملت ایران قدرت ملت ایران را قدرتی الهی دانست و گفت: ما هر چه داریم از مسیر انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن است.
وی امام خمینی، رهبر معظم انقلاب و سید حسن نصر الله را سه فرزند حضرت زهرا(س) دانست و گفت: باید مهیا شویم، چراکه نبرد بزرگ و ظهور نزدیک است و باید با قرآن مانوس‌تر شویم.
وی گفت: آنچه امروز برای نظام و ملت به دست آمده، حاصل تلاش‌های جمعی مردم ایران است.
آقامحمدی ضمن برشمردن فضایل اخلاقی سردار سلیمانی گفت: این سردار بزرگ اسلام ابتدا جذب انقلاب شد و انقلاب از او سرداری ساخت که رییس جمهوری آمریکا همچون یک ابرقدرت با او هم‌آورد می‌شود.
وی افزود: هم‌آوردی رییس جمهوری آمریکا با سردار سلیمانی از روی ترس بود نه مردانه و در دل شب با همه ابزار و وسایل و هلی‌کوپتر به او حمله کرد.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی به درجه‌ای از عظمت و قدرت رسیده که در مقابل قدرت اول دنیا می‌ایستد و سپاه پاسداران سیلی محکمی به آنان می‌زند.
وی خاطرنشان کرد: این عظمت و قدرت ایران با دست خالی حاصل شده و به اراده‌ای قوی تبدیل شده که دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.
گفتنی است مردم انقلابی ملایر مسیر میدان امام خمینی تا میدان امام حسین (ع)را راهپیمایی کردند. آتش زدن پرچم آمریکا و قرائت بیانیه پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha