برگزاری ۱۰۰ جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در ملایر
کد خبر: 3878370
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

برگزاری ۱۰۰ جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در ملایر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری یکصد مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه(س) از سوی هیئت‌های مذهبی در ملایر خبر داد.

برگزاری 100 مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در ملایرحجت‌الاسلام حسین گروسی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک میلاد سراسر نور حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: همزمان با هفته بزرگداشت زن و مقام مادر، بیش از یکصد مراسم جشن از سوی هیئت‌های مذهبی در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی تقدیر از مسئولان هیئات مذهبی بانوان شهرستان ملایر، برگزاری گفتمان دینی با موضوع زندگی حضرت فاطمه (س) در مساجد و هیئات مذهبی ملایر را از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در این ایام دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر نصب بنر و پلاکارد با موضوع احادیثی از حضرت فاطمه(س) و اطلاع رسانی مراسمات جشن میلاد توسط هیئات مذهبی و اعزام مبلغ و مبلغه به مراسمات هیئات مذهبی در مناطق شهری و روستایی با هدف تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) و سبک زندگی اسلامی را از برنامه‌های این ایام در ملایر برشمرد.

حجت‌الاسلام گروسی برپایی ایستگاه صلواتی توسط هیئات مذهبی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س)، زیارت مضجع شریف امام زادگان توسط اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان ملایر ،تشریح زندگی حضرت فاطمه(س) توسط ائمه جماعات مساجد و اماکن مقدسه شهرستان ملایر، تهیه و توزیع بروشورهای با موضوع زندگی حضرت فاطمه (س) را نیز از دیگر برنامه ها برشمرد.

وی از اجرا شدن دویست فعالیت فرهنگی و مذهبی در سطح مناطق شهری و روستایی ملایر در این هفته خبر داد و گفت: برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا نیز از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن و منادر در ملایر است.

گروسی به برگزاری بیش از چهارصد جلسه سخنرانی توسط مبلغین و مبلغات شهرستان ملایر با موضوع بیان فضائل و مناقب و کرامات حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی ویژه بانوان در کانونهای فرهنگی و تبلیغی شهرستان ملایر، برگزاری گفتمان دینی در مدارس شهرستان ملایر و برگزاری جشن میلاد در مساجد طرح سلامت اجتماعی از دیگر برنامه‌های این اداره همزمان با میلاد حضرت زهرا خواهد بود.

انتهای پیام
captcha