مراسم معنوی اعتکاف در 10 مسجد ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 3880480
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

مراسم معنوی اعتکاف در 10 مسجد ملایر برگزار می‌شود

مسئول برگزاری مراسم اعتکاف در ملایر خبر داد: مراسم معنوی اعتکاف با حضور جوانان در ملایر برگزار خواهد شد و ثبت‌نام از 5 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 18 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

مراسم معنوی اعتکاف در 10 مسجد ملایر  برگزار می‌شودصابر بیات مسئول برگزاری مراسم اعتکاف در ملایر در گفت وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همه ساله همزمان با سراسر کشور مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال نیز این مراسم با حضور جوانان در ملایر برگزار خواهد شد، گفت: ثبت‌نام برای حضور در این مراسم معنوی از 5 اسفند ماه سال جاری شروع و تا 18 اسفند ماه ادامه دارد.
بیات افزود: مبلغ ثبت‌نامی اعتکاف 60 هزار تومان تعیین شده است که علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند از 5 اسفند، هر روز در ساعات اداری به حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) واقع در میدان قائم بالاتر از پزشکی قانونی و اداره تبلیغات اسلامی واقع در میدان قائم ابتدای بلوار فاطمیه و در روزهای جمعه در مسجد جامع مراجعه کنند.
بیات با اشاره به اینکه امسال ۱۰ مسجد در شهرستان برای مراسم معنوی اعتکاف پیش بینی شده است، گفت: مساجد اعتکاف در شهر ملایر برای خواهران در مسجد جامع و برای برادران در حسینیه فاطمه الزهرا(س) در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: زمان برگزاری اعتکاف از روز یکشنبه 18 اسفند ماه لغایت روز سه شنبه 20 اسفندماه (13 رجب لغایت 15 رجب) خواهد بود.
وی اضافه کرد: در بخش سامن و جوکار و همچنین در روستاهای ازندریان، علی‌آباد، انوج، اسلام‌شهر آق گل، توچغاز و نمازگاه نیز برگزاری اعتکاف در صورت حضور مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha