مشارکت 47.1 درصدی مردم تویسرکان در انتخابات مجلس
کد خبر: 3880763
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

مشارکت 47.1 درصدی مردم تویسرکان در انتخابات مجلس

فرماندار تویسرکان میزان مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تویسرکان را 47.1 درصد بیان کرد و افزود: تویسرکان یکی از شهرستان‌های پیشرو در رای‌گیری بود که بر اساس ارزیابی صورت گرفته دومین رتبه در استان را به خود اختصاص داد.

مشارکت 47.1 درصدی مردم تویسرکان در انتخاباتبه گزارش ایکنا از همدان، سید رسول حسینی فرماندار تویسرکان در نشست با اصحاب رسانه که روز گذشته 3 اسفندماه برگزار شد، از حضور مردم که با حضور گسترده ارادت خود را به نظام،انقلاب و رهبری بیان داشتند قدردانی کرد و افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از قبل ۱۰۰ شعبه اخذ رای در شهرستان برپا شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به دوره‌های آموزشی برگزار شده و اقدامات صورت گرفته صندوق‌های اخذ رای قبل از ساعت ۷ روز جمعه ۲ اسفندماه به شعب عازم شدند.
وی افزود: از آنجایی که تا ساعت ۸ و ۱۰دقیقه همه شعب به سیستم جامع انتخابات وصل شدند، تویسرکان یکی از شهرستان‌های پیشرو بود که کار رای‌گیری را در موعد مقرر آغاز کرد و بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط اداره کل فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات استان دومین رتبه در استان را به خود اختصاص داد.
وی با بیان اینکه هیچ‌گونه مشکلی در شعب اخذ رای چه از لحاظ امنیتی و اجتماعی و چه نرم افزاری و سخت افزاری وجود نداشت، گفت: با توجه به استقبال مردم رای گیری دو مرحله از ساعت ۱۸ الی ۲۰ و سپس تا ۲۲ تمدید شد و علیرغم اینکه در واقع ساعت رای گیری به اتمام رسیده بود تعدادی از شعب به دلیل حضور مردم همچنان کار رای گیری را انجام دادند.
فرماندار تویسرکان تصریح کرد: به گفته اعضای شعب، هیات اجرایی و هیئت نظارت دوره یازدهم یکی از بهترین دوره‌های برگزاری انتخابات شهرستان بود که در موعد مقرر کار شمارش آرا را در شعب آغاز کرد و همچنین به موقع صندوق‌ها تحویل ستاد اخذ رای شدند و حدود ساعت 2:30 بامداد صورت‌جلسه فرم ۶۶ از تمامی صندوق‌های شعب اخذ رای به تایید هیئت اجرایی و هیئت نظارت رسید که در نتیجه یکی از شهرستان‌های برتر در ارسال به موقع نتایج آراء مأخوذه از حوزه‌های انتخابی شهرستان بودیم.
وی کل آراء ماخوذه شهرستان را ۳۹ هزار و ۳۳۷ عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۳۷ هزار و ۴۳ رای ماخوذه صحیح بوده است که از این تعداد محمد مهدی مفتح با 16 هزار و 258 رای بیشترین آرا، عباس رحمتی تعداد 5هزار و 398 رای، محمد کریم شهرزاد 5 هزار 397 رای، اسد الله ناصری 4هزار و 612 رای، احمد فضلعلی 2 هزار 671 رای، اکبر خدابخشی هزار و ۱۷۸ رای، نادعلی قلخانباز ۶۶۴ رای،محمود نانکلی ۵۴۹ رای، علیرضا بیات ۱۶۶ رای و محمد مستقیمی ۱۵۰ رای را به خود اختصاص دادند.
حسینی میزان مشارکت مردم در این دوره در شهرستان را 47.1 درصد عنوان کرد و افزود: خوشبختانه بعد از انتخابات نیز هیچ مشکلی تاکنون در شهرستان نداشتیم.

انتهای پیام
captcha