انتشار تولیدات مجازی هنرمندان همدانی برای مقابله با کرونا
کد خبر: 3887364
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

انتشار تولیدات مجازی هنرمندان همدانی برای مقابله با کرونا

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تهیه تولیدات فرهنگی مختلف در خصوص اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری گفت: هنرمندان تولیدات فرهنگی خود در این زمینه را در فضای مجازی انتشار کردند.

انتشار تولیدات فرهنگی هنرمندان همدانی برای مقابله با کرونا در فضای مجازیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه، رسول کرمی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) اظهار کرد: بسیج هنرمندان استان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام به اطلاع‌رسانی در شهرستان‌ها کرده است.

وی با اشاره به تهیه تولیدات فرهنگی مختلف در خصوص اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری افزود: هنرمندان تولیدات فرهنگی خود در این زمینه را در فضای مجازی منتشر کردند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در طول سال کارگاه‌های آموزشی خوبی برگزار شد، گفت: نمایشگاه‌های هنری، برگزاری عصر و شب خاطره از برنامه‌هایی است که برگزار شد.

وی ابراز کرد: از دیگر اقدامات انجام شده سومین جشنواره «حبیب حرم» بود که امسال در رشته‌های شعر، ادبیات داستانی و نمایش محیطی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha