برگزاری جشنواره مجازی «هنر خانگی» در ملایر
کد خبر: 3888118
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵

برگزاری جشنواره مجازی «هنر خانگی» در ملایر

انجمن نمایش شهرستان ملایر در راستای پویش مردمی «در خانه بمانیم» فراخوان جشنواره مجازی «هنر خانگی» را برگزار می‌کند.

برگزاری جشنواره مجازی «هنر خانگی» در ملایربه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر، انجمن نمایش این شهرستان در راستای پویش مردمی «در خانه بمانیم» فراخوان جشنواره مجازی «هنر خانگی» را برگزار می‌کند.
هدف تولید محتوای مناسب و سرگرم کننده برای خانواده‌ها و ایجاد نشاط در فضای غم‌افزای حاکم بر جهان در پی شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی اکثریت مردم، از همشهریان دعوت می‌کند تا با مطالعه دقیق محورهای فراخوان در این مسابقه شرکت کنند.
به نفرات برتر در هر بخش جوایزی اهدا خواهد شد. تاریخ و مکان برگزاری اختتامیه از طریق همین درگاه به سمع و نظر همشهریان عزیز خواهد رسید.
بخش‌های جشنواره:
فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای
ساخت فیلم کوتاه غیرحرفه‌ای با تلفن همراه و حداکثر 100 ثانیه این بخش شامل جایزه بهترین ایده‌پردازی یا نویسندگی نیز خواهد بود.
بازیگری
اجرای متون خلاقانه با نهایتا یک یا دو بازیگر تا سقف 5 دقیقه، این بخش شامل جایزه بهترین ایده‌پردازی یا نویسندگی نیز خواهد بود.
خوانندگی و نوازندگی
ساخت یا باز آفرینی تصنیف‌ها و ترانه های مجاز ایرانی در قالب یک کلیپ حداکثر 3 دقیقه‌ای
لب خوانی (دابسمش)
ساخت کلیپ‌های خلاقانه با توجه به بریده‌های کوتاه منابع مجاز صوتی، تصویری و موسیقایی تا سقف 1 دقیقه
کتاب صوتی
خوانش داستان‌های کوتاه تالیفی یا کتاب‌های چاپ شده ایرانی و خارجی از منابع مجاز در قالب یک فایل صوتی حداکثر 20 دقیقه‌ای، این بخش شامل جایزه نویسندگی نیز خواهد بود.
ویدئوهای آموزشی
در این بخش خانواده‌ها می‌توانند با توجه به توانمندی‌های خود، کلیپ‌های آموزشی خود را در زمینه‌های مختلف هنرهای دستی تا سقف 5 دقیقه ارسال کنند. در صورت استقبال از این ویدئوها از سازنده آنها برای تولید سریالی آموزش خاص مربوطه حمایت خواهد شد.
در هر بخش انتخاب و داوری آثار توسط هنرمندان و پیشکسوتان مربوط به رشته مورد نظر صورت خواهد پذیرفت. موضوع در همه شاخه‌ها آزاد است اما تولید محتوای کمدی و طنز فاخر بر پایه ویژگی‌های بومی و محلی، برای انتخاب در اولویت خواهند بود.
امیدواریم دست در دست هم بتوانیم هر چه زودتر بر این مشکل جهانی پیروز شویم و به صورت حقیقی استعداد های ناب شما همشهریان عزیز را به تماشا بنشینیم.

انتهای پیام
captcha