شهید سلگی آن‌طور که باید شناخته نشده است
کد خبر: 3889122
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷

شهید سلگی آن‌طور که باید شناخته نشده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه سردار سلگی هیچ‌گاه به دنبال مطرح کردن خود نبود، یادآور شد: همانطور که در عملیات مرصاد هرچه نقش‌آفرینی کرد همه را پنهان کرد و از خود چیزی نگفت و هیچ کس ایشان را به عنوان فردی تأثیرگذار در عملیات مرصاد، آن‌طور که باید نشناخت.

شهید سلگی بعنوان فردی تاثیرگذار در عملیات مرصاد آنطور که باید شناخته نشدبه گزارش ایکنا از همدان، علی آقامحمدی عضو تشخیص مصلحت نظام، امروز 16 فروردین‌ماه در سومین روز از شهادت سردار میرزا محمد سلگی درآئین گرامیداشتی که به صورت مجازی در صدا و سیمای مرکز همدان برگزار شده بود در ارتباط اینترنتی با مرکز، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار تصریح کرد: محمد سلگی متولد 1335 بود و هم دوره با اعضای گروه ابوذر در شهرستان نهاوند بود و با این گروه همکاری داشت و بنده نیز توفیق داشتم هفته‌ای یک بار به نهاوند می‌رفتم و در جمع این گروه قرار می‌گرفتم.
وی تاکید کرد: سردار سلگی یکی از افرادی بود که با اعتقاد به خداوند و خدمت به جامعه سعی در برقراری حکومت امام زمان داشت، تا روزهای آخر برای انقلاب کار کرد و هیچ وقت به دنبال مطرح کردن خود نبود.
وی ادامه داد: سردار سلگی هیچ وقت قدمی برای خود برنداشت هرچند شاید کسی شایسته تر از او برای نمایندگی مجلس در همدان یا نهاوند نبود اما او فردی بود که تنها خدمت را می‌پسندید و به سایر افراد در این زمینه کمک می‌کرد.
آقامحمدی یادآور شد: همانطور که در عملیات مرصاد هرچه نقش‌آفرینی کرد همه را پنهان کرد و از خود چیزی نگفت و هیچ کس ایشان را بعنوان فردی تاثیرگذار در عملیات مرصاد آنطور که باید نشناخت.
وی افزود: سردار سلگی یک انسان نمونه بزرگ بود در حدی که رهبر معظم انقلاب گفتند اگر برایم امکان داشت من برای دیدن این فرد باید به همدان می‌رفتم.

انتهای پیام
captcha