طرح ۳۱۳ در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 3890111
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
همزمان با نیمه‌شعبان؛

طرح ۳۱۳ در ملایر برگزار می‌شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری پانزدهمین دوره طرح ۳۱۳ همزمان با میلاد امام زمان(عج) در ملایر خبر داد و گفت: در این طرح هر فرد می‌تواند در ختم 313 گل صلوات، خواندن دعای عهد، دعای سلامتی امام زمان و ۳۱۳ ختم قرآن شرکت کند.

طرح ۳۱۳ در ملایر برگزار می‌شودحجت‌الاسلام حسین گروسی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: برنامه‌های امسال این اداره با همکاری هیئات مذهبی به صورت مجازی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های غذایی از محل نذورات هئیات مذهبی در بین خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود، گفت: این طرح در شب و روز نیمه شعبان انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام گروسی از برگزاری پانزدهمین دوره طرح ۳۱۳ در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح هر فرد با فرستادن 313 گل صلوات، خواندن دعای عهد، دعای سلامتی امام زمان و ۳۱۳ ختم قرآن بنا به علاقه هر نفر انجام می‌شود که در پایان هزاران صلوات، ختم قرآن، دعای عهد و دعای سلامتی ایشان به وجود مقدس امام عصر هدیه می‌شود.
وی افزود: این طرح امسال به صورت مجازی برگزار می شود و علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرسwww.malayer313.ir و www.malayer313.com مراجعه کنند.
حجت‌الاسلام گروسی با بیان اینکه این طرح از سوی هیئت عاشقان بقیع و هیئت دعای ندبه ملایر برگزار می‌شود، افزود: از بین شرکت کنندگان به قید قرعه ۳۱۳ جایزه نفیس به برگزیدگان اهدا می‌شود.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه با همکاری مساجد همزمان با نیمه شعبان در چندین مسجد شهر نیز مولودی‌خوانی از بلندگوهای مساجد پخش می‌شود، گفت: در صورت مساعد بودن هوا کارناوال شادی نیز در سطح شهر برنامه‌های پخش مولودی را خواهد داشت.
وی اضافه کرد: قرائت زیارت آل یاسین و دعای فرج «الهی عظم البلا...» همزمان با پخش زنده ساعت 20:45 شامگاه چهارشنبه بیستم فروردین مصادف با شب نیمه شعبان از مسجد مقدس جمکران و حرم ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) در منازل و جمع با صفای خانوادگی و سپس رأس ساعت 21:00 طنین شعار «یا مهدی ادرکنی» و «یا حجت ابن الحسن عجّل علی ظهورک» در فضای عطرآگین اقصی نقاط میهن اسلامی از فراز بام‌های منازل، پنجره‌ها و بالکن‌های مجتمع‌های مسکونی و مأذنه‌های مساجد و دیگر اماکن مذهبی توأم با نورافشانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha